Zebrane podpisy trafią na ręce parlamentarzystów.
Bohaterowie promującego akcję spotu: Kuba, Ania, Kasia, Krzysztof, Marcin, Józef są konsumentami, jak każdy z nas. Ich historie są przykładami na to, jak bardzo można się mylić, codziennie wybierając żywność dla siebie i swoich bliskich.
Zobacz również
Sprzeciwiamy się̨ traktowaniu konsumentów jak królików doświadczalnych. Uważamy, że kupowana przez wszystkich żywność́ powinna być́ bezpieczna, dobrej jakości i odpowiednio oznakowana. Naszym celem jest wprowadzenie w Polsce systemu jednolitego znakowania „wolne od GMO”, informującego, że dany produkt nie zawiera genetycznie modyfikowanych organizmów, a mięso, nabiał i jaja pochodzą̨ od zwierząt karmionych paszami bez GMO. – tłumaczy Przemysław Stańczak, koordynator kampanii.
W ramach akcji zaplanowano kampanię billboardową w 4 polskich miastach (Łódź, Warszawa, Wrocław, Kraków), a także emisję spotu w Telewizji Polskiej (organizator stara się o bezpłatny czas antenowy, zarezerwowany dla organizacji pożytku publicznego). Za koncepcje spotu odpowiada Sweet Jesus! Creatives.
Organizator akcji Instytut Spraw Obywatelskich (INSPRO) od 2004 roku działa dla dobra wspólnego. Specjalizuje się w prowadzeniu kampanii obywatelskich. Dotychczas w jego działania (m.in. petycje) zaangażowało się ponad 300 000 obywateli.
#PrzeglądTygodnia [05.11-12.11.24]: kampanie z okazji Movember, suszonki miesiąca, mindfulness w reklamach
#PrzerwijEksperyment
Słuchaj podcastu NowyMarketing