Białe szaleństwo ogarnęło stronę www.wszystkodlaorzezwienia.pl i materiały promocyjne. Jest inaczej, lekko i ze smakiem.
Zima już nie musi kojarzyć się z nudą, siedzeniem w domu i piciem nalewek. Fresco Frutti Frizzante podpowiada, jak spędzić zimę w nowy, ciekawszy i bardziej odjazdowy sposób! Namawia konsumentów, by wybrali swój smak Fresco Frutti Frizzante i wyskoczyli gdzieś, z ekipą, spontanicznie na własnych zasadach! Marka jest partnerem jednego z najmodniejszych zimowych wydarzeń SNOW FEST 2019. Organizatorzy spodziewają się 15 tys. gości spragnionych orzeźwienia. W programie: zimowe zawody i mnóstwo imprez towarzyszących: 5 scen, 30 muzyków, foodtrucki, strefa relaksu i wreszcie strefa FRESCO – największy letni ogród na zimowym stoku. Akcji towarzyszy konkurs konsumencki, w którym za zwariowane zimowe fotki można wygrać podwójne zaproszenia na SnowFest 2019, a w wielkim finale voucher na odjazdowe zakupy w SkiTeam.
Zobacz również
Aktywacja potrwa do stycznia 2019 roku.. Więcej informacji dostępnych jest na stronie www.wszystkodlaorzezwienia.pl
Za stworzenie aktywacji odpowiada agencja H2O Creative.
Movember/Wąsopad: jak marki zachęcają do profilaktyki męskich nowotworów [PRZEGLĄD]