„Wszystko dla orzeźwienia” – białe szaleństwo w zimowej kampanii Fresco Frizzante

„Wszystko dla orzeźwienia” – to już druga odsłona akcji konsumenckiej Fresco dedykowana owocowym smakom Fresco Frizzante o niższej zawartości alkoholu 5,5%, która przewrotnie zachęca do spontanicznego zimowego orzeźwienia.
O autorze
1 min czytania 2018-12-14

Białe szaleństwo ogarnęło stronę www.wszystkodlaorzezwienia.pl i materiały promocyjne. Jest inaczej, lekko i ze smakiem.

Zima już nie musi kojarzyć się z nudą, siedzeniem w domu i piciem nalewek. Fresco Frutti Frizzante podpowiada, jak spędzić zimę w nowy, ciekawszy i bardziej odjazdowy sposób! Namawia konsumentów, by wybrali swój smak Fresco Frutti Frizzante i wyskoczyli gdzieś, z ekipą, spontanicznie na własnych zasadach! Marka jest partnerem jednego z najmodniejszych zimowych wydarzeń SNOW FEST 2019. Organizatorzy spodziewają się 15 tys. gości spragnionych orzeźwienia. W programie: zimowe zawody i mnóstwo imprez towarzyszących: 5 scen, 30 muzyków, foodtrucki, strefa relaksu i wreszcie strefa FRESCO – największy letni ogród na zimowym stoku. Akcji towarzyszy konkurs konsumencki, w którym za zwariowane zimowe fotki można wygrać podwójne zaproszenia na SnowFest 2019, a w wielkim finale voucher na odjazdowe zakupy w SkiTeam. 

Aktywacja potrwa do stycznia 2019 roku.. Więcej informacji dostępnych jest na stronie www.wszystkodlaorzezwienia.pl

Za stworzenie aktywacji odpowiada agencja H2O Creative.

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj