Wzorzyste obrusy, patery na ciasta, porcelanowe filiżanki i kubki, tace, karafki, sztućce czy kieliszki – to tylko wybrane elementy spośród bogatego, wiosennego wachlarza dostępnych dekoracji domowego stołu. Designerskie, z pięknym detalem i wysokiej jakości propozycje, powstały w duchu najnowszych trendów aranżacji wnętrz.
Zobacz również
– Współpraca z H&M HOME to dla nas ogromna przyjemność i wyróżnienie. To co łączy Restaurant Week i markę H&M, to doskonałe zrozumienie jak ważna jest oprawa stołu i jej poszczególne elementy – wszystko co wpływa na atmosferę, emocje i wspomnienia płynące z doświadczenia tym razem nie restauracyjnego, ale domowego. W tym szczególnym czasie, ważne by celebrować te chwile. Mamy nadzieję, że kampania będzie hitem tej wiosny i że to pierwsza z wielu kolaboracji z H&M HOME – komentuje współpracę Paweł Światczyński, założyciel i CEO Restaurant Week.
Wszystkie produkty z kolekcji dostępne są w sklepie internetowym marki. Kampania Wybrane przez Restaurant Week potrwa do 3 maja.
#PolecajkiNM cz. 32: czego szukaliśmy w Google’u, Kryzysometr 2024/25, rynek dóbr luksusowych w Polsce