Wybrane przez Restaurant Week – nowa wiosenna kolekcja H&M Home i festiwalu kulinarnego w Polsce już w sprzedaży

Wystartowała najnowsza kampania marki H&M HOME. Wiosenna kolekcja powstała przy współpracy z Restaurant Week. Tym razem do celebracji wyjątkowych chwil, marki zachęcają by pozostać w domu, inspirując do nakrycia stołu elementami z nowej kolekcji.
O autorze
1 min czytania 2020-04-21

Wzorzyste obrusy, patery na ciasta, porcelanowe filiżanki i kubki, tace, karafki, sztućce czy kieliszki – to tylko wybrane elementy spośród bogatego, wiosennego wachlarza dostępnych dekoracji domowego stołu. Designerskie, z pięknym detalem i wysokiej jakości propozycje, powstały w duchu najnowszych trendów aranżacji wnętrz.

– Współpraca z H&M HOME to dla nas ogromna przyjemność i wyróżnienie. To co łączy Restaurant Week i markę H&M, to doskonałe zrozumienie jak ważna jest oprawa stołu i jej poszczególne elementy – wszystko co wpływa na atmosferę, emocje i wspomnienia płynące z doświadczenia tym razem nie restauracyjnego, ale domowego. W tym szczególnym czasie, ważne by celebrować te chwile. Mamy nadzieję, że kampania będzie hitem tej wiosny i że to pierwsza z wielu kolaboracji z H&M HOME – komentuje współpracę Paweł Światczyński, założyciel i CEO Restaurant Week.

Wszystkie produkty z kolekcji dostępne są w sklepie internetowym marki. Kampania Wybrane przez Restaurant Week potrwa do 3 maja.

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj