Nowy Harnaś to orzeźwiająca propozycja piwa o delikatnym smaku brzoskwiniowej herbaty mrożonej. Lodoherbata odzwierciedla charakter marki – ma wyższą zawartość alkoholu (4,6% alkoholu) niż średnia w tym segmencie, wyraźny smak lagera oraz jest dostępna w atrakcyjnej cenie. Piwo powstało jako rezultat licznych sugestii ze strony fanów marki, a także w odpowiedzi na zmiany rynku, na którym piwa smakowe cieszą się rosnącym zainteresowaniem. W 2021 sprzedaż alkoholowych piw smakowych wzrosła wartościowo w porównaniu do 2020 o 7,9 proc., zaś wolumenowo o 2,1proc.* Wartościowy udział tego segmentu w rynku piwa zwiększył się z 8,5 proc.** w 2020 roku do 9,2 proc. w 2021.
– Dla Harnasia to bardzo odważny krok, ponieważ jako pierwsza marka z segmentu piw ekonomicznych próbuje swoich sił wśród piw smakowych. Stworzyliśmy produkt inspirowany działaniami naszych wiernych fanów. Wprowadzając tą nowość w rekordowo krótkim czasie, pokazujemy, że dla nas konsument jest na pierwszym miejscu. Smak piwa Harnaś polubiło już szerokie grono, któremu teraz oferujemy dodatkowe, owocowe doznanie. Wierzymy, że LodoHerbata przypadnie do gustu obecnym fanom i nowym osobom z powodu swojego wyraźnie piwnego charakteru i owocowego orzeźwienia, które idealnie sprawdzi się w nadchodzących, letnich miesiącach – mówi Antoni Wróbel, kierownik marki Harnaś.
Zobacz również
– W Żabce staramy się jak najlepiej odpowiadać na potrzeby klientów i każdego dnia mile ich zaskakiwać. Wspólnie z naszymi partnerami rozwijamy wyjątkowy asortyment, a w sklepach naszej sieci mają miejsce m.in. ogólnopolskie premiery produktów. Dzięki współpracy z marką Harnaś, to klienci Żabki mogą spróbować nowości na rynku piwa o unikalnym smaku brzoskwiniowej mrożonej herbaty. Zapraszamy na zakupy do sklepów naszej sieci – mówi Piotr Rajewski, dyrektor handlowy Żabka Polska.
Wprowadzeniu produktu do sprzedaży towarzyszyć będą działania w Internecie, w tym mediach społecznościowych marki i sieci sklepów Żabka.
#NMPoleca: Jak piękny design zwiększa konwersję w e-commerce? Tips & Tricks od IdoSell
*NielsenIQ, Panel Handlu Detalicznego, Cała Polska z Dyskontami (Beer), sprzedaż wartościowa i wolumenowa, skumulowane okresy: I – XII 2020, I – XII 2021, kategoria: Piwo
**NielsenIQ, Panel Handlu Detalicznego, Cała Polska z Dyskontami (Beer), sprzedaż wartościowa, skumulowane okresy: II – XII 2019, I – XII 2020, I – XII 2021, kategoria: Piwo.
Słuchaj podcastu NowyMarketing