Wydawca „Call of Duty: Vanguard” stworzył ścianę z głowami zombie

Wydawca „Call of Duty: Vanguard” stworzył ścianę z głowami zombie
Z okazji Halloween przedsiębiorstwo Activision postawiło na nietypową promocję swojego produktu. Londyńska ulica zamieniła się w miejsce strachu.
O autorze
1 min czytania 2021-11-03

„Call of Duty” nie trzeba przedstawiać żadnemu miłośnikowi gier – pierwsza strzelanka z tej serii o tematyce wojennej pojawiła się w 2003 roku i od razu podbiła serca fanów gatunku. Nic dziwnego, że nowa część „Call of Duty: Vanguard”, która będzie mieć swoją premierę 5 listopada, już od jakiegoś czasu elektryzuje rynek.

Akcja nowej gry rozgrywa się w 1944 roku w Stalingradzie, gdzie masowe groby żołnierzy zaczynają się poruszać… a później wychodzą z nich zmarli. Aby podkręcić atmosferę oczekiwania na nową grę i przypomnieć o dacie premiery, która akurat odbywa się w listopadzie, postanowiono na nietypowy rodzaj promocji – jedna z ulic Londynu zamieniła się w aleję wypełnioną głowami zombie. Realistyczne rekwizyty straszyły przechodniów, którzy z pewnością nie spodziewali się spotkać po drodze takiej atrakcji.

Reakcja ludzi? Sami się przekonajcie oglądając nagranie.

PS

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Widzowie lubią odczuwać strach przed ekranami, ale czy te same emocje powinny być przenoszone do prawdziwego świata? Netflix postanowił się o tym przekonać, tworząc nietypową kampanię na ulicach Mediolanu.

PS 2

Słuchaj podcastu NowyMarketing

Parkowanie równoległe, pojawienie się pieszego na drodze czy przejazd przez skomplikowane skrzyżowanie – to sytuacje drogowe, które w niejednym kierowcy budzą lęk. Volkswagen przygotował kampanię, która obrazuje powszechne obawy drogowe w formie plakatów z horrorów.

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się