Piotr Tomasik zostaje w Wiśle Płock na kolejny rok – tą może niezbyt porywającą informację można było przedstawić w mediach formie krótkiego postu, ale klub postanowił zrobić coś więcej. Marketingowcy Wisły Płock stworzyli zabawny 2-minutowy film, w którym piłkarz wciela się w rolę bohatera popularnej gry GTA.
Twórcy zadbali o to, aby jak najlepiej oddać klimat gry, w której jako postać przechadzamy się po mieście, jeździmy po nim samochodem lub motocyklem i wykonujemy mniej lub bardziej niebezpieczne misje od swych zleceniodawców. W wersji „GTA: Wisła Płock” tą misją jest przedłużenie kontraktu z klubem – bohater najpierw wybiera się do sklepu, by nabyć koszulkę z herbem Wisły, a następnie składa w klubie podpis i bierze udział w sesji zdjęciowej.
Zobacz również
-
Centralizacja i personalizacja: podwójna moc obsługi klienta w social media [WEBINAR]
-
#PrzeglądTygodnia [6-12.09.24]: NowyMarketing Podcast o strategii miast, marketerzy a współpraca Roblox i Shopify, ekologia w marketingu wg jurorów Effie Poland
-
#PolecajkiNM cz. 23: The LIONS Creativity Report 2024, „Wyprostuj spojrzenie”, NotebookLM, Open AI o1
Jak możemy się domyślić, główną postacią w parodii gry jest piłkarz Piotr Tomasik, który postarał się jak najlepiej przedstawić charakterystyczne sztywne ruchy i balans ciała bohatera rodem z GTA.
Warto wiedzieć, że w nagraniu oprócz Tomasika wzięli udział m.in. prezes Tomasz Marzec czy fotograf Mateusz Ludwiczak – wszyscy biorący udział w produkcji byli na tyle przekonujący, że nagranie momentalnie stało się viralem w sieci i zebrało już setki tysięcy wyświetleń.
#PolecajkiNM cz. 23: The LIONS Creativity Report 2024, „Wyprostuj spojrzenie”, NotebookLM, Open AI o1