Konkurs „WYGRAJ DZIEŃ” to jedna z większych akcji dedykowanych produktom audio marki Philips, należących do Gibson Innovations w tym roku. Jej główny komunikat kierowany jest szczególnie do grupy ludzi inspirujących się stylem Maffashion oraz fanów muzyki zespołu Curly Heads w skład, którego wchodzi m.in. Dawid Podsiadło.
By pokazać co może przeżyć zwycięzca podczas spotkania ze swoim idolem, K2 Media stworzyło dwa filmy pokazujące dzień z życia zespołu oraz blogerki.
Zobacz również
Agencja odpowiada za pomysł, realizację, zarządzanie projektem. Jest też w stałym kontakcie z celebrytami i prowadzi komunikację na profilu marki na Facebook’u.
Kampania digital realizowana jest w social media, na bannerach oraz kanale YouTube.
By wziąć udział w konkursie, należy kupić dowolny produkt marki Philips na stronie i odpowiedzieć na pytanie konkursowe, które znajduje się pod adresem. Do wygrania jest również 500 zł na zakupy oraz jeden z 30 modnych T-shirtów. Szczegółowe zasady opisane są na stronie dedykowanego konkursu.
Movember/Wąsopad: jak marki zachęcają do profilaktyki męskich nowotworów [PRZEGLĄD]
K2 Media współpracuje z Gibson Innovations (wcześniej Woox Innovations) od września 2014 roku i prowadzi działania w zakresie obsługi i zarządzania social media.
Słuchaj podcastu NowyMarketing