TikTok Ad Awards 2025

TikTok Ad Awards 2025

TikTok Ad Awards 2025

Ostatni dzwonek na zgłoszenia do konkursu TikTok Ad Awards CE 2025! Termin upływa 24 września br.

Zgłoś kampanię

Wyjątkowa kampania E.Wedel na 170-lecie marki

E.Wedel z okazji 170-lecia marki we współpracy z in-Store Media Polska zrealizowało wyjątkową kampanię w sklepach Carrefour.
O autorze
2 min czytania 2021-05-18

Wyjątkową kampanię komunikacyjną, stworzoną specjalnie na tę okazję przy pomocy mixu nowoczesnych nośników, można podziwiać przez cały maj w czterech topowych sklepach Carrefour: Parku Handlowym Arkadia i Galerii Wileńska w Warszawie, Parku Handlowym Zakopianka oraz Centrum Handlowym Borek we Wrocławiu.

Do świata pełnego słodyczy E.Wedel w sklepie wchodzimy przez bramę z ruchomymi elementami wzmocnionymi oświetleniem LED. Dalej prowadzi nas naklejka podłogowa w formie dywanu na pełną długość i szerokość alei. Całość dopełnia aż pięć sztuk diodowych hangerów podwieszonych przy suficie w alejce z produktem. Przy półce znajdują się LEDowe listwy i shelfstoppery. Dodatkowo w Parku Arkadia w Warszawie świętowanie obchodów 170-lecia tej kultowej marki Konsument rozpoczyna już przy samym wejściu. Tam przywita go totem z podświetleniem LEDowym w kształcie kultowej Zebry E. Wedel oraz naklejka podłogowa z efektem trójwymiarowym. W głównej alei sklepu znajduje się również paleta E.Wedel z hangerem LED.

„W tym roku marka E.Wedel obchodzi swoje 170 urodziny. Tak niezwykły jubileusz wymaga specjalnej oprawy oraz spektakularnej komunikacji w sklepie, która jeszcze bardziej niż zazwyczaj zachęci konsumentów do spędzenia przyjemnych chwil z marką E.Wedel” – mówi Adriana Grygas, Młodszy Kierownik Kanałów Rozwoju Sprzedaży Lotte Wedel sp. z o.o.. „Nasze niestandardowe materiały otaczają klientów w alei słodyczowej i nawigują do półki z piankami zwiększając ich widoczność. Dodatkowo w Carrefourze Arkadia wyszliśmy z nowoczesną komunikacją poza kategorię, gdzie wykorzystujemy podświetlane totemy przy wejściu do sklepu oraz nad czteropaletową ekspozycją. Chcemy, żeby wszyscy miłośnicy naszych słodkości doświadczyli przyjemności z naszą marką. W maju nie można nas przeoczyć w sklepie! Kampania w sieci Carrefour organizowana wspólnie z in-Store Media oprócz 170 urodzin wspiera również sprzedaż kultowej marki Ptasie Mleczko oraz urodzinowych pianek Ptasie Mleczko waniliowe w mocno gorzkiej czekoladzie 80%” – dodaje Grygas.

„Cieszymy się, że E. Wedel zaufał nam przy organizacji tak ważnego wydarzenia, jakim jest rocznica 170-lecia, w sklepach Carrefour znajdujących się w topowych galeriach handlowych w Polsce” – mówi Bartosz Domaradzki z in-Store Media Polska. „Ta realizacja różni się od innych, które od lat opracowujemy dla tego Klienta. Przede wszystkim w briefie znalazła się przyjemność, nawiązująca do hasła przewodniego marki. Mamy nadzieję, że zaproponowane przez nas materiały umieszczone w alei sklepowej w atrakcyjny sposób budują pozytywne emocje Konsumentów związane marką E. Wedel. Ten mix nośników podświetlanych, podwieszanych, ruchomych czy z efektem trójwymiarowym jest skutecznym narzędziem shopper marketingu, a na tej skuteczności i zauważalności nam bardzo zależało” – dodaje Domaradzki.

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj