Okres przyjmowania zgłoszeń do konkursu „Eau de LION” rozpoczął się 16 marca i potrwa do 17 maja 2020 roku.
Aby wziąć udział w konkursie należy wejść na stronę www.eaudelion.com, wybrać kraj (POLAND) i wypełnić formularz, udzielając odpowiedzi na pytanie „Poczuj wenę i opisz krótko swój poranek w stylu LION”.
Zobacz również
Agencja UNIQUE ONE jest odpowiedzialna za adaptację przygotowanych globalnie materiałów POS na rynek polski, a także za organizację i obsługę konkursu. Projekt jest realizowany w wyniku wygranego przetargu przez agencję.
Promocję wspiera ogólnopolska kampania reklamowa, która również jest adaptacją globalnej komunikacji. Działania reklamowe obecne są w telewizji, reklamie zewnętrznej, Internecie, punktach sprzedaży oraz prowadzona jest współpraca z Influencerami. Za adaptację spotu i tagu telewizyjnego odpowiedzialna jest agencja McCANN Worldgroup z siedzibą w Warszawie.
![Trudny temat, łatwy ban. Jak w sieci pisać i mówić o wrażliwych treściach cz. 1 [PORADNIK]](https://nowymarketing.pl/wp-content/uploads/2025/09/Trudny-temat-latwy-ban_social-media-142x0-c-default.jpg)
Trudny temat, łatwy ban. Jak w sieci pisać i mówić o wrażliwych treściach cz. 1 [PORADNIK]