Wykop.pl od lutego w ofercie Goldbach Audience. Sieć reklamowa podpisała umowę na wyłączną sprzedaż kampanii reklamowych. Tym samym Wykop.pl wraca do portfolio Goldbacha po prawie dwuletniej przerwie. W tym czasie sprzedażą powierzchni komercyjnych na stronie zajmowało się Biuro Reklamy Allegro.
Wykop.pl to największy w polskim Internecie, i ciągle rozwijający się, serwis newsowo-społeczniościowy. Według Adama Siedleckiego, dyrektora sprzedaży Goldbach Audience, tym co wyróżnia Wykop spośród innych stron jest aktywna i zaangażowana społeczność, stale wyszukująca, publikująca i komentująca najnowsze treści i newsy. – Dziennie „wykopują” oni ok. 700 linków, które generują średnio 40 tysięcy komentarzy – mówi. – Bardzo często okazuje się, że artykuł, news albo ciekawostka, która jest danego dnia hitem w polskim Internecie, jest właśnie znaleziskiem użytkowników Wykopu – dodaje Adam Siedlecki.
Zobacz również
-
#PrzeglądTygodnia [04.10-10.10.24]: jak marki wspierają ochronę zdrowia psychicznego w Polsce, alkotubki okiem prawników i marketerów, opinie nt. promocji „Fala tylko dla dorosłych”
-
Pink October: jak marki zachęcają do badań profilaktycznych w kierunku raka piersi [PRZEGLĄD]
-
Jak marki wspierają ochronę zdrowia psychicznego w Polsce [PRZEGLĄD]
Według najnowszych danych Megapanelu, Wykop odwiedza miesięcznie 1,7 miliona użytkowników.
– Co więcej, jest to bardzo interesująca grupa docelowa – złożona z ludzi młodych, otwartych na nowości, aktywnych w social media i kreujących trendy. Do takich osób trzeba umieć dotrzeć nie tylko poprzez tradycyjną reklamę banerową, ale przede wszystkim poprzez różnego rodzaju niestandardowe kampanie – uważa Siedlecki.
Jedną z nich jest tzw. wykop sponsorowany, czyli tekst, który pojawia się wśród materiałów „wykopanych” na stronie głównej. Może on linkować do samego landing page’a reklamodawcy, bądź do tekstu o charakterze content marketingowym. Wydawca jest są również otwarty na wszelkie niestandardowe pomysły – konkursy, quizy i gry multimedialne. Adam Siedlecki podkreśla, że obsługa reklamowa Wykopu to dla firmy wyjątkowe wyzwanie. – Musimy ciągle pokazywać marketingowcom nowe, kreatywne rozwiązania reklamowe i uczyć ich jak docierać z nimi do tak wyjątkowej społeczności – twierdzi.
Jak marki wspierają ochronę zdrowia psychicznego w Polsce [PRZEGLĄD]
Michał Białek, dyrektor operacyjny Wykop.pl jest pewien, że Goldbach Audience sprosta temu zadaniu. – Zdecydowaliśmy się wybrać Goldbach Audience nie tylko dlatego, że jest to wiodąca na rynku sieć reklamy online – nie mniej ważne były pozytywne doświadczenia z naszej współpracy w latach 2009-2012 – stwierdził.
Słuchaj podcastu NowyMarketing
Wykop.pl to już drugi tak rozpoznawalny wydawca, który zasilił w tym roku ofertę Goldbach Audience.
W styczniu firma podpisała z GG Network umowę na wyłącznościową sprzedaż reklam w największym polskim komunikatorze internetowym GG oraz na platformie radiowej OpenFm.