Począwszy od wyników za 1 grudnia 2022, do badania zostały dodane nowe Grupy Mediów, które składają się z wcześniej niezgrupowanych kanałów mediowych. Grupowanie dokonywane jest zgodnie z nowym Regulaminem Grupowania. W efekcie zmiany, w zestawieniach poniżej znalazły się nowe grupy, m.in: Grupa Netflix, Grupa Meta Platforms, Grupa Jeronimo Martins czy Grupa InPost, a prezentowana dotąd osobno Grupa YouTube wchodzi obecnie w skład Grupy Google.
W styczniu liczba internautów wyniosła 29,7 mln. Średnio dziennie korzystało z tego medium 25,9 mln osób.
Zobacz również
Wydawcy – Internet
Wszystkie urządzenia
Komputery osobiste i laptopy
Movember/Wąsopad: jak marki zachęcają do profilaktyki męskich nowotworów [PRZEGLĄD]
Słuchaj podcastu NowyMarketing
Urządzenia mobilne
Domeny – Internet
Wszystkie urządzenia
Komputery osobiste i laptopy
Urządzenia mobilne
Aplikacje – Internet
Audytowane
Wszystkie aplikacje
Wydawcy – Internet – stream
Badanie Mediapanel. Do badania wykorzystano dane o strukturze pochodzące z badania NetTrack Kantar Polska oraz badania Maluchy.