Różowy październik – miesiąc świadomości i profilaktyki raka piersi
Październik już od wielu lat jest znany na całym świecie jako Międzynarodowy Miesiąc Świadomości Raka Piersi. Jest to okres, w którym na całym świecie podkreśla się znaczenie profilaktyki i leczenia tej groźnej i niestety, często za późno zdiagnozowanej choroby.
Regularne samobadanie piersi czy okresowe badania mammograficzne – to kluczowe działania, które pomogą przeciwdziałać rakowi piersi i wykryć go w początkowej fazie, dlatego tak ważne jest, zwiększanie świadomości na temat tej choroby.
Zobacz również
Lemoniada z Misją
Thai Wok to znana sieć azjatyckich restauracji, której lokale znajdują się w centrach handlowych największych polskich miast. Od początku działalności sieci, nieodłącznym elementem są przygotowywane na miejscu orzeźwiające lemoniady. Zarząd Thai Woka zadecydował o dołączeniu do akcji z #THAIPINKDRINK – wyjątkową lemoniada o charakterystycznym różowym kolorze i smaku soczystego liczi.
10% ze sprzedaży każdej sztuki #THAIPINKDRINK zostanie przekazane przez spółkę na pomoc kobietom dotkniętym rakiem piersi i wsparcie fundacji OnkoCafe – Razem Lepiej. Przez cały miesiąc wszyscy pracownicy lokali będą nosić różową wstążkę na znak solidarności i wspólnej walki.
– Ponad 60% procent osób zatrudnionych w naszych restauracjach to kobiety, których średnia wieku nie przekracza 35 lat. Jeśli chodzi o diagnostykę raka piersi, to niestety w społeczeństwie panuje ciągłe przekonanie, że „jestem młoda, mnie to nie dotyczy”, a jednak niestety każdy z nas w swoim bliższym lub dalszym otoczeniu zna kogoś, kto walczy z tą chorobą. Dlatego postanowiliśmy w październiku postawić na kolor różowy i codziennie przypominać zarówno naszym pracownikom jaki i klientom (poprzez kanały social media) jak ważna jest regularna profilaktyka przez okrągły rok – mówi Alina Zawadzka, Dyrektor Operacyjna i Członek Zarządu spółki Thai Wok.
Movember/Wąsopad: jak marki zachęcają do profilaktyki męskich nowotworów [PRZEGLĄD]
Smak, który pomaga
Każdy kubek różowej lemoniady #THAIPINKDRINK to mały krok w kierunku większej pomocy. Z analiz i raportów sprzedaży spółki jasno wynika, że lemoniady są najczęściej wybieranym napojem we wszystkich restauracjach sieci Thai Wok, dlatego firma prognozuje przekazanie większej kwoty, która będzie miała realny wpływ w walce o zdrowie kobiet.
Słuchaj podcastu NowyMarketing
– Wybraliśmy fundację OnkoCafe, ponieważ jej celem jest działalność w zakresie ochrony i promocji zdrowia, ze szczególnym uwzględnieniem działań na rzecz profilaktyki chorób nowotworowych. Wierzę, że nasza kampania nie tylko wesprze kobiety z fundacji OnkoCafe, ale również zachęci wiele kobiet do regularnych badań i podniesie świadomość tego, jak ważna jest profilaktyka. Nasza lemoniada to nie tylko pyszny i ładnie wizualnie napój, ale przede wszystkim nasz symbol wsparcia dla kobiet walczących z rakiem piersi. Jest to nasza pierwsza kampania społeczna i na pewno nie ostatnia. Jesteśmy gotowi do dalszego zaangażowania i pracy nad innymi ważnymi inicjatywami społecznymi w przyszłości. Chcemy być przykładem dla innych firm, że można łączyć biznes z dbaniem o dobro społeczeństwa. W tej kampanii nie chodzi o zysk, ale o wpływ jaki my, jako marka Thai Wok, możemy wykorzystać, aby pomóc tym, którzy tego najbardziej potrzebują – mówi Agnieszka Szczepek, Marketing i PR Manager spółki Thai Wok.
Jak pomóc?
Restauracje Thai Wok znajdują się w takich miastach jak: Warszawa, Wrocław, Łódź, Poznań, Gdańsk, Gdynia, Janki. Do akcji może dołączyć każdy, zamawiając symboliczną lemoniadę o smaku soczystego liczi #THAIPINKDRINK – rozpoznacie ją po wyjątkowym kolorze i specjalnej naklejce z różową wstążką. Thai Wok ogłasza akcję hasłem „Wypij za zdrowie i na zdrowie!”. Akcja trwa od 1 do 31 października 2023 roku.