Admin profilu zaproponował, że jeśli fani zostawią pod wpisem 20 tysięcy reakcji, skoczy. Fani to zrobili, więc… nie ma wyjścia. Musi lecieć.
Zobacz również
13 maja 2024 r. wpis miał ponad 20 tysięcy reakcji, blisko 700 komentarzy, a fani udostępnili go 58 razy.
- „Komputronik, proponuje szefową wsadzić też w spadochron 😅 razem raźniej i człowiek czuje się „O niebo lepiej”.
- „Komputronik to ja mogę skoczyć za Ciebie 😋 😍 przy okazji spełnię swoje marzenie 😋”.
- „Masz lajka. Jak szefowa będzie szukać nowego admina, to cv mam już przygotowane”.
To tylko niektóre przykłady kreatywnych komentarzy pod postem na Facebooku. Znakomita większość z nich ma zabawny charakter.
#NMPoleca: Jak piękny design zwiększa konwersję w e-commerce? Tips & Tricks od IdoSell
Humorem wykazał się również Wojciech Buczkowski, założyciel marki Komputronik, który zaproponował, żeby Szefowa wybrała się w… podróż wspólnie z adminem: „Jak będzie 20k, to może skoczą w tandemie?”.
Słuchaj podcastu NowyMarketing
– Jako marka przyzwyczailiśmy naszych fanów do luźnej formy komunikacji, która bardzo dobrze do nich trafia. Nic dziwnego. Core naszej target groupy stanowią osoby w wieku 18-45 – przede wszystkim z pokolenia „Z” i Millenialsi. To świadomi konsumenci, którzy rozumieją niestandardowe podejście do komunikacji – mówi Paulina Pytel, Senior Community Manager z Komputronik S.A.
Komputronik zaprasza do przeżywania emocji z administratorem profili socialowych. Na Facebooku powstało wydarzenie, do którego można dołączyć i obejrzeć live ze skoku. Akcja odbędzie się 14 maja o godz. 19:00.
– Po tym, gdy admin zrobi to, co obiecał, ruszą promocje na produkty od GoPro sięgające ponad 60 proc. Jakie przedmioty zostaną przecenione? Zachęcamy do śledzenia transmisji. Liczba sztuk będzie limitowana, także „kto pierwszy, ten lepszy” – zaprasza do odtwarzania livestreama ze skoku Paulina Pytel.
Ponadto, chwilę po transmisji, Komputronik uruchomi konkurs, w którym do wygrania będą dwie kamery od GoPro.
Skok admina i „okazje lecące z nieba” są elementem szerszej kampanii „O niebo lepiej” – sprzęt w supercenach.
źródło: mat. prasowe, opracowanie: Agata Drynko