Wystartowała kampania Mirinda Mix-it z udziałem Margaret

Mirinda Mix-it ruszyła z nową kampanią, w ramach której powstał wyjątkowy, podwójny teledysk z udziałem piosenkarki Margaret.
O autorze
0 min czytania 2019-05-07

Głównym elementem kampanii jest podwójny teledysk, a właściwie dwa niezależne teledyski stworzone do utworu Margaret „Tempo”. Każdy z teledysków można obejrzeć osobno, ale jeszcze lepiej obejrzeć je razem z przyjacielem, łącząc dwa ekrany smartfonów. Dzięki temu widzowie otrzymują pełne doświadczenie interakcji i zabawy z branded contentem.

Teledysk (góra)

Teledysk (dół)

Kampania obejmuje także szeroko zasięgowe działania w social media. Dodatkowo prowadzone są działania natywne na kanałach artystki.

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Za strategię, kreację i egzekucję kampanii oraz koordynację współpracy z Margaret odpowiada agencja Digital Kingdom. Zakup mediów planował OMD. Za produkcję i postprodukcję teledysków odpowiada Link Visuals.

Słuchaj podcastu NowyMarketing

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się