Wystartowała kampania reklamowa serwisu ZnanyLekarz.pl

13 stycznia br. wystartowała kampania reklamowa serwisu ZnanyLekarz.pl, która zachęca Polaków do umawiania przez internet wizyt lekarskich w prywatnych gabinetach. Kampania obejmuje działania zarówno w telewizji, jak i w internecie.
O autorze
0 min czytania 2014-01-13

Kampania serwisu ZnanyLekarz.pl potrwa 4 tygodnie. Spot telewizyjny emitowany jest w stacjach TVN i TVP oraz kanałach tematycznych TVN i Polsat. W internecie wykorzystywany jest format wideo (w serwisie YouTube). Głównym celem kampanii jest wzmocnienie świadomości marki ZnanyLekarz.pl wśród pacjentów i lekarzy. 

Za kreację kampanii odpowiada agencja MarketShare, a za jej zaplanowanie i zakup mediów dom mediowy Starcom.

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj