W głównym 30-sekundowym spocie przedstawiono 2 światy: miłości i bardziej intense. Idea polega na pokazaniu, że nawet najbardziej niewinne, codzienne historie, można zmienić w intensywne przeżycia. Kampania promuje produkty z serii Durex Intense, które pomogą parom urozmaicić doświadczenia seksualne.
Oprócz spotu TV zaplanowano także serię działań na Facebooku, Instagramie i Youtubie oraz aktywację w kinach.
Zobacz również
Za kreację i obsługę kampanii odpowiedzialne są Feeders.Agency i Agencja 2012, a za produkcję Papaya Films.
W trakcie jednego dnia zrealizowano zdjęcia do filmu i fotografie w czterech setach scenograficznych.
Film wyreżyserowała Julia Rogowska a sesję zdjęciową zrealizował Daniel Jaroszek – twórcy reprezentowani przez Papaya Films.
Movember/Wąsopad: jak marki zachęcają do profilaktyki męskich nowotworów [PRZEGLĄD]
Za zakup mediów w kampanii odpowiedzialny jest dom mediowy OMD i Digital Resolution.
Słuchaj podcastu NowyMarketing