TikTok Ad Awards 2025

TikTok Ad Awards 2025

TikTok Ad Awards 2025

Ostatni dzwonek na zgłoszenia do konkursu TikTok Ad Awards CE 2025! Termin upływa 24 września br.

Zgłoś kampanię

Wystartowała XII edycja konkursu e-Commerce Polska Awards [PATRONAT]

Wystartowała XII edycja konkursu e-Commerce Polska Awards [PATRONAT]
Wystartowały zgłoszenia do 12. edycji konkursu e-Commerce Polska Awards, organizowanego przez Izbę Gospodarki Elektronicznej. Firmy zajmujące się e-sprzedażą, e-usługami oraz e- finansami mają szansę zdobyć nagrody w 23 kategoriach, a dodatkowo zawalczyć o Grand Prix.
O autorze
1 min czytania 2024-06-19

Zwycięzców poznamy podczas gali, która odbędzie się, jak zawsze, w wyjątkowym miejscu na mapie Polski, 17 października br. Miejsce-niespodzianka podkreśli fakt, że e-Commerce Polska Awards to uznanie doskonałości w polskim handlu cyfrowym.

Oficjalnie rozpoczęła się już rywalizacja o zdobycie nagród gospodarki cyfrowej – nagród konkursu e- Commerce Polska Awards 2024. Ponieważ krajobraz e-commerce ewoluuje w szybkim tempie, nagrody w tym konkursie mają na celu wyróżnienie firm i osób, które wykażą się wyjątkową wydajnością, kreatywnością i liderowaniem w branży. Są to innowatorzy dzisiejszych czasów – podmioty i osobowości – a konkurs i nagroda honoruje graczy najbardziej innowacyjnych i odnoszących sukcesy w e-commerce.

Na drodze do doskonałości

Wśród 23 kategorii konkursowych pojawiły się nowości:

● Best use of AI in e-commerce,
● Best producer in e-commerce,
● Best Sustainability Initiative,
● Best AI tool for e-commerce,
● Best B2C e-payment solution.

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Analiza kryteriów, do których należą: wyniki finansowe, innowacyjność, wpływ na rynek, zaangażowanie klientów w rygorystyczny proces selekcji gwarantuje, że tylko najbardziej zasłużone kandydatki i kandydaci zostaną wyróżnieni.

– Zdobycie tej nagrody utrwala, lub znacząco poprawia reputację marki i jej pozycję rynkową. Oferuje także możliwości nawiązywania kontaktów z kluczowymi graczami z branży i potencjalnymi inwestorami – tłumaczy Patrycja Sass-Staniszewska, prezes e-Izby.

Słuchaj podcastu NowyMarketing

E-Commerce Polska Awards 2024 jest skierowany do przedstawicieli małych, średnich i dużych sklepów internetowych, platform e-commerce i e-usług oraz do e-finansów. W tej grupie są także reprezentanci administracji publicznej – jest to nowość edycji 2024.

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się

Kategorie konkursowe

Kategorie dla małych oraz średnich i dużych podmiotów prowadzących e-sprzedaż

  • Design & Usability (Design roku),
  • Best campaign,
  • Best in omnichannel,
  • Best on mobile,
  • Best in crossborder,
  • Best in e-commerce B2B,
  • Best e-commerce retailer,
  • Best Sustainability Initiative,
  • Best adaptation to new digital reality B2C,
  • Best use of AI in e-commerce,
  • Best e-commerce loyalty program,
  • Best producer in e-commerce.

Kategorie dla e-usług

  • Best tool for e-commerce,
  • Best logistic tool,
  • Best automatization tool/technology/product in e-commerce,
  • Best omnichannel tool/technology/solution,
  • Best e-commerce B2B tool/technology/solution,
  • Best cross-border tool/technology/solution,
  • Best AI tool for e-commerce.

Kategorie dla podmiotów finansowych

  • Best online insurer,
  • Best innovative e-payment solution,
  • Best e-banking implementation,
  • Best B2C e-payment solution.

Partnerem medialnym wydarzenia jest NowyMarketing.

Zdjęcie główne: mat. pras.