Zwycięzców poznamy podczas gali, która odbędzie się, jak zawsze, w wyjątkowym miejscu na mapie Polski, 17 października br. Miejsce-niespodzianka podkreśli fakt, że e-Commerce Polska Awards to uznanie doskonałości w polskim handlu cyfrowym.
Oficjalnie rozpoczęła się już rywalizacja o zdobycie nagród gospodarki cyfrowej – nagród konkursu e- Commerce Polska Awards 2024. Ponieważ krajobraz e-commerce ewoluuje w szybkim tempie, nagrody w tym konkursie mają na celu wyróżnienie firm i osób, które wykażą się wyjątkową wydajnością, kreatywnością i liderowaniem w branży. Są to innowatorzy dzisiejszych czasów – podmioty i osobowości – a konkurs i nagroda honoruje graczy najbardziej innowacyjnych i odnoszących sukcesy w e-commerce.
Zobacz również
Na drodze do doskonałości
Wśród 23 kategorii konkursowych pojawiły się nowości:
● Best use of AI in e-commerce,
● Best producer in e-commerce,
● Best Sustainability Initiative,
● Best AI tool for e-commerce,
● Best B2C e-payment solution.
Analiza kryteriów, do których należą: wyniki finansowe, innowacyjność, wpływ na rynek, zaangażowanie klientów w rygorystyczny proces selekcji gwarantuje, że tylko najbardziej zasłużone kandydatki i kandydaci zostaną wyróżnieni.
Jak marki wspierają ochronę zdrowia psychicznego w Polsce [PRZEGLĄD]
– Zdobycie tej nagrody utrwala, lub znacząco poprawia reputację marki i jej pozycję rynkową. Oferuje także możliwości nawiązywania kontaktów z kluczowymi graczami z branży i potencjalnymi inwestorami – tłumaczy Patrycja Sass-Staniszewska, prezes e-Izby.
Słuchaj podcastu NowyMarketing
E-Commerce Polska Awards 2024 jest skierowany do przedstawicieli małych, średnich i dużych sklepów internetowych, platform e-commerce i e-usług oraz do e-finansów. W tej grupie są także reprezentanci administracji publicznej – jest to nowość edycji 2024.
Kategorie konkursowe
Kategorie dla małych oraz średnich i dużych podmiotów prowadzących e-sprzedaż
- Design & Usability (Design roku),
- Best campaign,
- Best in omnichannel,
- Best on mobile,
- Best in crossborder,
- Best in e-commerce B2B,
- Best e-commerce retailer,
- Best Sustainability Initiative,
- Best adaptation to new digital reality B2C,
- Best use of AI in e-commerce,
- Best e-commerce loyalty program,
- Best producer in e-commerce.
Kategorie dla e-usług
- Best tool for e-commerce,
- Best logistic tool,
- Best automatization tool/technology/product in e-commerce,
- Best omnichannel tool/technology/solution,
- Best e-commerce B2B tool/technology/solution,
- Best cross-border tool/technology/solution,
- Best AI tool for e-commerce.
Kategorie dla podmiotów finansowych
- Best online insurer,
- Best innovative e-payment solution,
- Best e-banking implementation,
- Best B2C e-payment solution.
Partnerem medialnym wydarzenia jest NowyMarketing.
Zdjęcie główne: mat. pras.