Wystartowała XII edycja konkursu e-Commerce Polska Awards [PATRONAT]

Wystartowała XII edycja konkursu e-Commerce Polska Awards [PATRONAT]
Wystartowały zgłoszenia do 12. edycji konkursu e-Commerce Polska Awards, organizowanego przez Izbę Gospodarki Elektronicznej. Firmy zajmujące się e-sprzedażą, e-usługami oraz e- finansami mają szansę zdobyć nagrody w 23 kategoriach, a dodatkowo zawalczyć o Grand Prix.
O autorze
1 min czytania 2024-06-19

Zwycięzców poznamy podczas gali, która odbędzie się, jak zawsze, w wyjątkowym miejscu na mapie Polski, 17 października br. Miejsce-niespodzianka podkreśli fakt, że e-Commerce Polska Awards to uznanie doskonałości w polskim handlu cyfrowym.

Oficjalnie rozpoczęła się już rywalizacja o zdobycie nagród gospodarki cyfrowej – nagród konkursu e- Commerce Polska Awards 2024. Ponieważ krajobraz e-commerce ewoluuje w szybkim tempie, nagrody w tym konkursie mają na celu wyróżnienie firm i osób, które wykażą się wyjątkową wydajnością, kreatywnością i liderowaniem w branży. Są to innowatorzy dzisiejszych czasów – podmioty i osobowości – a konkurs i nagroda honoruje graczy najbardziej innowacyjnych i odnoszących sukcesy w e-commerce.

Na drodze do doskonałości

Wśród 23 kategorii konkursowych pojawiły się nowości:

● Best use of AI in e-commerce,
● Best producer in e-commerce,
● Best Sustainability Initiative,
● Best AI tool for e-commerce,
● Best B2C e-payment solution.

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Analiza kryteriów, do których należą: wyniki finansowe, innowacyjność, wpływ na rynek, zaangażowanie klientów w rygorystyczny proces selekcji gwarantuje, że tylko najbardziej zasłużone kandydatki i kandydaci zostaną wyróżnieni.

– Zdobycie tej nagrody utrwala, lub znacząco poprawia reputację marki i jej pozycję rynkową. Oferuje także możliwości nawiązywania kontaktów z kluczowymi graczami z branży i potencjalnymi inwestorami – tłumaczy Patrycja Sass-Staniszewska, prezes e-Izby.

Słuchaj podcastu NowyMarketing

E-Commerce Polska Awards 2024 jest skierowany do przedstawicieli małych, średnich i dużych sklepów internetowych, platform e-commerce i e-usług oraz do e-finansów. W tej grupie są także reprezentanci administracji publicznej – jest to nowość edycji 2024.

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się

Kategorie konkursowe

Kategorie dla małych oraz średnich i dużych podmiotów prowadzących e-sprzedaż

  • Design & Usability (Design roku),
  • Best campaign,
  • Best in omnichannel,
  • Best on mobile,
  • Best in crossborder,
  • Best in e-commerce B2B,
  • Best e-commerce retailer,
  • Best Sustainability Initiative,
  • Best adaptation to new digital reality B2C,
  • Best use of AI in e-commerce,
  • Best e-commerce loyalty program,
  • Best producer in e-commerce.

Kategorie dla e-usług

  • Best tool for e-commerce,
  • Best logistic tool,
  • Best automatization tool/technology/product in e-commerce,
  • Best omnichannel tool/technology/solution,
  • Best e-commerce B2B tool/technology/solution,
  • Best cross-border tool/technology/solution,
  • Best AI tool for e-commerce.

Kategorie dla podmiotów finansowych

  • Best online insurer,
  • Best innovative e-payment solution,
  • Best e-banking implementation,
  • Best B2C e-payment solution.

Partnerem medialnym wydarzenia jest NowyMarketing.

Zdjęcie główne: mat. pras.