Tegoroczna edycja Lions Live jest realizowana na żywo z londyńskiego studia przez dziennikarkę BBC Tinę Daheley i dostępna do obejrzenia w formacie serialu, również z opcją VOD. Dla wszystkich za darmo.
- W programie zobaczymy najbardziej kreatywne firmy na świecie, a wszystko w pięknie podanym formacie cyfrowym.
- Uczestnicy otrzymają tygodniowy dostęp platformy learningowej The Work.
- Wydarzenie łączy perspektywy ekspertów z 118 krajów na całym świecie i przedstawia głosy, pomysły i doświadczenia z całego spektrum kreatywności.
- Uczestnicy otrzymają dostęp do internetowego kursu LIONS zrealizowanego we współpracy z 42Courses, który przeprowadzi ich przez 10 lekcji, kluczowych jeśli chodzi o działalność w branży kreatywnej.
Stowarzyszenie Komunikacji Marketingowej SAR od 15 lat reprezentuje Cannes Lions w Polsce. W tym roku, po raz pierwszy agencje nie pojechały do Cannes na festiwal. Nie pojechała także polska reprezentacja Young Lions, ale Cannes przyjechało do nas i zaprasza wszystkich – dzisiaj dzień 1.
Zobacz również
Link do rejestracji na wydarzenie.