Wytwórnia Rak’n’Roll Records gra dla Fundacji Rak’n’Roll

Rusza pierwsza charytatywna wytwórnia muzyczna Rak’n’Roll Records. Można znaleźć w niej ponad 40 utworów przekazanych przez polskich artystów m.in. Natalię Przybysz, Kayah czy Strachy na Lachy. Całkowity dochód zostanie przeznaczony na działalność Fundacji Rak’n’Roll.
O autorze
1 min czytania 2012-10-15

Od 15 października b.r., w którym obchodzony jest Europejski Dzień Walki z Rakiem Piersi, w sklepie muzycznym na stronie internetowej wytwórni www.raknrollrecords.com można odsłuchać za darmo utwory w wersji mono (na jeden głośnik), a wersję stereo (na dwa głośniki) można kupić i ściągnąć na dysk po dokonaniu wpłaty w wysokości minimum 2 zł.

W ten symboliczny sposób (mono/stereo) fundacja chce przypominać, jak ważna jest nie tylko profilaktyka, ale też pomoc kobietom po mastektomii w powrocie do normalnego życia. 100% środków uzyskanych ze sprzedaży utworów zostanie przekazane wytwórni Rak’n’Roll Records na walkę z rakiem piersi i pomoc kobietom po mastektomii.

Utwory będą również emitowane w ogólnopolskich radiostacjach w wersji mono (na jeden głośnik). Zostały one przekazane charytatywnie na rzecz fundacji przez czołówkę polskiej sceny muzycznej i szeroko rozumiany underground. Wśród twórców znajdą się mi.in.: Ballady i Romanse, Dragon’s Eye, Obibox, D4D, Leash Eye, Przepraszam, Pogodno, L.O.V, Mikromusic, Sven Mohamed Poikolainen, Indios Bravos, Good Paul, Night Mistress, Ash Ash, Revolucje, Vavamuffin, Paprika Korps, Żywiołak, Klezmafour, Pablopavo, Ludziki, Kapela za Wsi Warszawa, Daniel Bloom, Ścianka, Joanna and The Forest, Chassis, Ola Bieńkowska, Jamming Cherry, Sumptuastic, Natalia Przybysz, Olek Klepacz i wielu innych.

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Rak’n’Roll Records to wytwórnia, której celem jest wsparcie działań Fundacji Rak’n’Roll i po raz kolejny przełamywanie schematów w mówieniu o raku. Wytwórnia jest zarazem pierwszym muzycznym projektem fundacji, której inspiracją od zawsze była kultura rock’n’rollowa.

Za kreację kampanii odpowiada agencja kreatywna 180heartbeats + JUNG v. MATT. Kampania będzie widoczna w takich mediach jak: TV, prasa i radio. System płatności obsługuje PayU. 

Słuchaj podcastu NowyMarketing

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się