Unikalne treści, wysoki poziom merytoryczny oraz duży zasięg w kategorii sprawiają że nowe serwisy świetnie wpisują się w dotychczasową ofertę premium BAN. Całość zostanie wzbogacona o nowe rozwiązania natywne, precyzyjny audience targeting oraz możliwość reklamy na blogach. Zmiany to efekt integracji oferty BAN z Blomedia i NextWeb Media, która ma na celu zwiększenie potencjału reklamowego sieci.
„Integracja domu sprzedaży BAN, lidera w kategorii biznes/finanse, z NextWebMedia, liderem w kategorii zdrowie/parenting oraz unikalną platformą blogową Blomedia, zarówno na poziomie produktu reklamowego, jak i struktur sprzedażowych, oznacza zupełnie nowe możliwości dla marketerów oczekujących szerokiego zasięgu w określonych kategoriach serwisów premium. W efekcie połączenia linia lifestylowa BAN zyska całkowicie nowy wymiar. Dotychczasowi reklamodawcy zyskają dostęp do innowacyjnych rozwiązań z obszaru reklamy natywnej oraz audience targetingu, które będą dostępne na całym portfolio wydawców BAN” – mówi Tomasz Pudlis, CEO BAN.
Zobacz również
Zmiany wejdą w życie od 1 stycznia 2016. Za sprzedaż oferty zdrowie i parenting oraz blogów odpowiada Beata Szczepańska, która pełni rolę dyrektora sprzedaży. BAN jest częścią Grupy Wirtualna Polska.
1 Estymacja na podstawie badania Megapanel Gemius/PBI z września2015”.
Słuchaj podcastu NowyMarketing