Wzmocniona oferta BAN: silniejsza reklama natywna, audience targeting a przede wszystkim nowe serwisy z kategorii zdrowie i parenting oraz blogi

Dostrzegając rosnący potencjał branż farmaceutycznej i parentingowej BAN - lider wśród polskich domów sprzedaży w zakresie portfolio wydawców premium - uzupełnia swoją ofertę o serwisy abcZdrowie.pl oraz parenting.pl.
O autorze
1 min czytania 2015-11-17

Unikalne treści, wysoki poziom merytoryczny oraz duży zasięg w kategorii sprawiają że nowe serwisy świetnie wpisują się w dotychczasową ofertę premium BAN. Całość zostanie wzbogacona o nowe rozwiązania natywne, precyzyjny audience targeting oraz możliwość reklamy na blogach. Zmiany to efekt integracji oferty BAN z Blomedia i NextWeb Media, która ma na celu zwiększenie potencjału reklamowego sieci.

„Integracja domu sprzedaży BAN, lidera w kategorii biznes/finanse, z NextWebMedia, liderem w kategorii zdrowie/parenting oraz unikalną platformą blogową Blomedia, zarówno na poziomie produktu reklamowego, jak i struktur sprzedażowych, oznacza zupełnie nowe możliwości dla marketerów oczekujących szerokiego zasięgu w określonych kategoriach serwisów premium. W efekcie połączenia linia lifestylowa BAN zyska całkowicie nowy wymiar. Dotychczasowi reklamodawcy zyskają dostęp do innowacyjnych rozwiązań z obszaru reklamy natywnej oraz audience targetingu, które będą dostępne na całym portfolio wydawców BAN” – mówi Tomasz Pudlis, CEO BAN. 

Zmiany wejdą w życie od 1 stycznia 2016.  Za sprzedaż oferty zdrowie i parenting oraz blogów odpowiada Beata Szczepańska, która pełni rolę dyrektora sprzedaży. BAN jest częścią Grupy Wirtualna Polska.

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

 

1 Estymacja na podstawie badania Megapanel Gemius/PBI z września2015”.

Słuchaj podcastu NowyMarketing

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się