To wcale nie jest żart – na rynku już wkrótce będzie można kupić dezodoranty oraz płyny pod prysznic dla mężczyzn ze słynnym iksem – logo marki Xbox. Nowa linia kosmetyków powstanie w ramach współpracy marek Microsoft i Lynx – u nas w kraju znaną jako Axe.
Seria Xbox Lynx będzie składać się z dezodorantów, żelów pod prysznic i antyperspirantów o zapachu „zielonych cytrusów, z aromatami mięty i szałwi oraz akcentem drzewnych nut paczuli”.
Zobacz również
Jak zapowiedziano w oficjalnym oświadczeniu, linia pojawi się już w lipcu br. w Australii i Nowej Zelandii. Na tę chwilę nie wiadomo, czy dostępna będzie również na innych rynkach.
PS
Microsoft w nietypowy sposób postanowił wypromować swoje nowe urządzenie – mysz Precision Mouse. Wykorzystał do tego Warszawskie ZOO, by jednocześnie zwrócić uwagę na gatunki zagrożone wyginięciem.
#PrzeglądTygodnia [05.11-12.11.24]: kampanie z okazji Movember, suszonki miesiąca, mindfulness w reklamach
PS2
Słuchaj podcastu NowyMarketing
Lynx, znany w Polsce jako Axe, przygotował krótki tutorial dla mężczyzn z zakresu depilacji. W spocie użyto zjawiska dźwiękowego ASMR, które działa relaksująco na odbiorcę.