X-trade Brokers to europejski dom maklerski, który od 2002 roku działa na rynkach zagranicznych. Agencja przeprowadziła kompleksowe prace w zakresie projektowania, analiz usability, projektu nowej szaty graficznej, stworzenia makiet oraz szablonów html wraz z wdrożeniem systemu Sitecore. Lemon Sky prowadzi również stałe konsultacje w zakresie SEO oraz analityki. Agencja jest odpowiedzialna za projekt, wdrożenie oraz obsługę wszystkich 14 wersji, na chwilę obecną działają już polski, francuski, angielski oraz turecki . W najbliższym czasie zostaną uruchomione wersje: niemiecka, czeska i słowacka oraz pozostałe.
– Punktem wyjścia prac działu HCI/UX nad serwisami XTB był audyt ekspercki ówczesnych stron xtb.pl, xtb.com oraz xtb.fr. Widzieliśmy, że serwisy były niedawno zmieniane, dlatego początkowo zakładaliśmy jedynie opracowanie listy rekomendacji mających na celu optymalizację zastanych rozwiązań – mówi Katarzyna Kozikowska, HCI/UX Researcher w Lemon Sky. – Aby lepiej zrozumieć cele biznesowe oraz cele użytkowników przeprowadziliśmy warsztaty z klientem oraz wywiady z użytkownikami. Takie podejście pozwoliło nam lepiej zdiagnozować sytuację serwisu. Rekomendacje do zmian powstały także w oparciu o analizę konkurencji X-Trade Brokers. W efekcie naszych prac została zmodyfikowana strona główna serwisu, struktura oraz rozwiązania nawigacyjne. – dodaje.
Zobacz również
Agencja Lemon Sky pracuje na jednym z najnowocześniejszych systemów do zarządzania treścią – Sitecore Web Content Management. Projekt powstał we współpracy z SMT Software z Grupy ADV. Firma jest odpowiedzialna za wszystkie prace programistyczne związane z wdrożeniem systemu Sitecore.
Agencja Lemon Sky pozyskała klienta X-Trade Brokers S.A. w wyniku wygranego przetargu.
#PrzeglądTygodnia [05.11-12.11.24]: kampanie z okazji Movember, suszonki miesiąca, mindfulness w reklamach