Organizatorzy odbywającego się w październiku XV Kongresu Badaczy zaplanowali liczne atrakcje, powiązane z ideą zmiany, wokół której zbudowano program tegorocznej imprezy. Poza kilkudziesięcioma prelekcjami, które rozpocznie wykład „Dziesięć tez o modernizacji” prof. Piotra Sztompki, publiczność kongresowa będzie uczestniczyć w panelu dyskusyjnym, prowadzonym przez Jacka Żakowskiego, którego gośćmi będą: prof. Wojciech Cellary, prof. Andrzej Leder, Wojciech Orliński oraz Jan Krzysztof Bielecki. To jednak nie jedyna nowość w programie. Na zakończenie dwudniowego spotkania badaczy zaplanowano pokaz “Korzenie zmiany” – fotograficzną retrospekcję, która zostanie zaprezentowana przez Chrisa Niedenthala, fotografa i fotoreportera m. in. Newsweeka, Time’a, Der Spiegel’a.
W październiku każdy głodny wiedzy o rynku i konsumencie, każdy miłośnik badań i każdy fan ich strategicznego zastosowania w biznesie, znajdzie coś dla siebie. Dzięki równoległym sesjom będzie można podążyć tropem zmieniającego się człowieka, wybrać ścieżkę nowych, zmieniających się metod i technik badawczych, czy wreszcie zanurzyć się w nurcie marek i biznesu. A na deser sesja o badaczach w czasie zmiany oraz odrobina futurologii. W sumie blisko 50 prezentacji pokazujących różne wymiary zmiany. Serdecznie zapraszam do udziału! – mówi Mateusz Galica, przewodniczący Rady Programowej XV Kongresu Badaczy.
Zobacz również
Na program Kongresu Badaczy składają się 3 główne moduły obrazujące przemiany konsumenckie i społeczne, zmiany zachodzące w biznesie oraz ewolucję narzędzi i technik poznawania konsumentów. Impreza jest największym w Europie Centralnej spotkaniem badaczy. Odbywa się cyklicznie od 2000 roku.
Kongres Badaczy Rynku i Opinii odbędzie się 16 i 17 października w warszawskim hotelu Marriott.
Organizatorami są: #NMPoleca: Jak piękny design zwiększa konwersję w e-commerce? Tips & Tricks od IdoSell
Organizacja Firm Badania Opinii i Rynku oraz Polskie Towarzystwo Badaczy Rynku i Opinii.
Sponsorem Głównym XV Kongresu Badaczy jest:
Ariadna – ogólnopolski panel badawczy.
Słuchaj podcastu NowyMarketing
Sponsorami XV Kongresu Badaczy są:
IRCenter i Research Now.
Partnerami XV Kongresu Badaczy są:
Harvard Business Review Polska, hatalska.com, interia.pl, marketer+, Marketing przy Kawie, Mediarun, NowyMarketing, Polska Rada Centrów Handlowych, Gazeta Wyborcza oraz annamiotk.pl.
Więcej informacji.
Biuro Organizacji Kongresu
ul. Szarotki 11
02-609 Warszawa
22 649 97 74
[email protected]