Tegoroczny Kongres będzie stanowił podsumowanie dwudziestu lat rozwoju branży public relations w Polsce. Otworzy także nowy rozdział w debacie dotyczącej corporate social responsibility i zabezpieczenia kryzysowego. XX Kongres Public Relations będzie wyjątkowym wydarzeniem nie tylko ze względu na jubileusz, ale i formułę projektu.
– Bieżący rok przyniósł ze sobą wiele wyzwań, z którymi mierzą się obecnie prawie wszystkie branże, w tym public relations. Pandemia koronawirusa przetestowała w praktyce stopień zabezpieczenia kryzysowego wielu organizacji. Oprócz tego pokazała wysoki stopień społecznego zaangażowania polskiego biznesu. Zaplanowane jeszcze w ubiegłym roku tematy przewodnie tegorocznego Kongresu PR okazują się więc być wyjątkowo aktualne – mówi dr hab. prof. UW Dariusz Tworzydło.
Zobacz również
XX edycja Kongresu Public Relations to 2 dni debat, prelekcji i warsztatów z udziałem ponad 20 panelistów – ekspertów z branży PR. 24 i 25 września w Rzeszowie po raz kolejny podzielą się oni swoją wiedzą i doświadczeniem.
– W ciągu ostatnich dwóch dekad przywitaliśmy w naszym gronie wielu nowych praktyków. Ci, którzy lata temu przyjeżdżali na kongres jako goście, dzisiaj są jego panelistami. Samo wydarzenie z czasem stało się jedną z najważniejszych imprez branżowych w Polsce – dodaje Dariusz Tworzydło.
Wśród panelistów, którzy wystąpią na tegorocznym Kongresie ze swoimi prelekcjami znalazł się m.in. Sebastian Bykowski, Wiceprezes Zarządu, Dyrektor Generalny PRESS-SERVICE Monitoring Mediów. Wspólnie z Tomaszem Sysło, Social Media Specialist & Public Relations z Fundacji Olgi Tokarczuk wyjaśnią w jaki sposób z powodzeniem wykorzystywać informacje z mediów do wspierania działań CSR. Z kolei Magdalena Przysłupska, rzecznik prasowy Fundacji DKMS zaprezentuje dane dotyczące wpływu pandemii koronawirusa na działalność organizacji pozarządowych z obszaru ochrony zdrowia w kontekście m.in. realizacji statutowych celów, zmian zachodzących w obszarze komunikacji oraz występowania potencjalnych kryzysów. Mając na uwadze jak ważne w branży public relations jest uzupełnienie teorii o wiedzę praktyczną i wymianę poglądów, uczestnicy Kongresu w debacie pod patronatem Związku Firm Public Relations będą dyskutować nad współczesnymi wyzwaniami w zakresie zrównoważonego, a przede wszystkim ekologicznego rozwoju.
#PrzeglądTygodnia [05.11-12.11.24]: kampanie z okazji Movember, suszonki miesiąca, mindfulness w reklamach
Zgłoszenia na kongres przyjmowane są za pomocą elektronicznego formularza na stronie www.kongresprofesjonalistow.pl w zakładce zgłoszenia. Można tam również znaleźć szczegółowy harmonogram wydarzenia oraz pełną listę prelegentów.
Słuchaj podcastu NowyMarketing