12 grudnia 2022 roku o godzinie 20:00 na Politechnice Rzeszowskiej odbyła się XXII edycja wydarzenia o nazwie „ADventure – Nocne Spotkanie z Reklamą”, które zostało zorganizowane przez Studenckie Koło Naukowe Komunikacji Marketingowej „Brief”, działające na Wydziale Zarządzania Politechniki Rzeszowskiej.
Wydarzenie to od lat cieszy się rosnącym zainteresowaniem wśród studentów oraz wszystkich mieszkańców Rzeszowa i okolic. Tegoroczna edycja zgromadziła na dwóch największych salach wykładowych V1 oraz V2 setki widzów, a dzięki przeprowadzonej transmisji online osoby które nie mogły osobiście przybyć na event mieli możliwość śledzenia wydarzenia w Internecie.
Zobacz również
ADventure – Nocne Spotkanie z Reklamą to największe w Polsce tego typu wydarzenie marketingowe, organizowane przez podmiot studencki. Corocznie cieszy się ono ogromnym zainteresowaniem wśród studentów, pracowników Politechniki Rzeszowskiej, uczniów oraz innych osób zainteresowanych tą tematyką. O popularności i sukcesie Nocnego Spotkania z Reklamą może świadczyć zdobyta w 2015 roku nagroda w konkursie Studencki Projekt Roku, organizowanym przez Grupę PZU. Wydarzenie to zwyciężyło w kategorii „Kultura, rozrywka i odpowiedzialność społeczna”.
Głównym celem wydarzenia, jest przedstawienie reklamy jako źródła wiedzy o produktach, przedsiębiorstwach i kulturach, jak również rozrywki. Poprzez skrupulatną selekcję reklam z całego świata, w ramach specjalnie przygotowanego klipu zostały zaprezentowane najciekawsze produkcje. Przygotowany film, który składa się ze specjalnie skategoryzowanych bloków tematycznych ma na celu wywołać różne emocje i skłonić do refleksji, pełniąc równocześnie funkcję edukacyjną.
Reklamy były podzielone na następujące kategorie: Humor w reklamie, Motoryzacja w reklamie, Rodzina w reklamie, Mężczyzna w reklamie, Kobieta w reklamie, Zwierzęta w reklamie, Sport w reklamie, Uczucia w reklamie, Reklama społecznie zaangażowana, muzyka i taniec.
#PolecajkiNM cz. 32: czego szukaliśmy w Google’u, Kryzysometr 2024/25, rynek dóbr luksusowych w Polsce
W przerwie seansu reklamowego odbyło się losowanie nagród od partnerów wydarzenia, którymi byli: Druk Pingwinek, SKNI KOD, Samorząd Studencki Politechniki Rzeszowskiej, ProfiLingua, British School ogólnopolska szkoła językowa, Cybermachina, Hokus2.0, FlyPark, BobbyBurger, OPTeam SA, Hell Gym, Deloitte, Helios, Home&You, Pizzeria Farina, Filcharmonia Podkarpacka im. Artura Malawskiego w Rzeszowie.
Słuchaj podcastu NowyMarketing
Patronat honorowy nad wydarzeniem objęli JM Rektor Politechniki Rzeszowskiej im.Ignacego Łukasiewicza oraz Forum Uczelni Technicznych.
Głównym organizatorem wydarzenia było – jak co roku – Studenckie Koło Naukowe Komunikacji Marketingowej „Brief”, które działa przy Zakładzie Marketingu na Wydziale Zarządzania PRz od 2001 roku. Jest jedną z najstarszych, największych oraz najprężniej działających organizacji studenckich na uczelni. Opiekunkami koła są dr Hanna Hall, oraz mgr Ewelina Nycz. Funkcję prezesa pełni Ernest Dąbrowski.
NowyMarketing był patronem medialnym wydarzenia.