TikTok Ad Awards 2025

TikTok Ad Awards 2025

TikTok Ad Awards 2025

Ostatni dzwonek na zgłoszenia do konkursu TikTok Ad Awards CE 2025! Termin upływa 24 września br.

Zgłoś kampanię

XXII edycja ADventure-Nocne Spotkanie z Reklamą za nami

O autorze
1 min czytania 2023-01-02

12 grudnia 2022 roku o godzinie 20:00 na Politechnice Rzeszowskiej odbyła się XXII edycja wydarzenia o nazwie „ADventure – Nocne Spotkanie z Reklamą”, które zostało zorganizowane przez Studenckie Koło Naukowe Komunikacji Marketingowej „Brief”, działające na Wydziale Zarządzania Politechniki Rzeszowskiej.

Wydarzenie to od lat cieszy się rosnącym zainteresowaniem wśród studentów oraz wszystkich mieszkańców Rzeszowa i okolic. Tegoroczna edycja zgromadziła na dwóch największych salach wykładowych V1 oraz V2 setki widzów, a dzięki przeprowadzonej transmisji online osoby które nie mogły osobiście przybyć na event mieli możliwość śledzenia wydarzenia w Internecie.

ADventure – Nocne Spotkanie z Reklamą to największe w Polsce tego typu wydarzenie marketingowe, organizowane przez podmiot studencki. Corocznie cieszy się ono ogromnym zainteresowaniem wśród studentów, pracowników Politechniki Rzeszowskiej, uczniów oraz innych osób zainteresowanych tą tematyką. O popularności i sukcesie Nocnego Spotkania z Reklamą może świadczyć zdobyta w 2015 roku nagroda w konkursie Studencki Projekt Roku, organizowanym przez Grupę PZU. Wydarzenie to zwyciężyło w kategorii „Kultura, rozrywka i odpowiedzialność społeczna”.

Głównym celem wydarzenia, jest przedstawienie reklamy jako źródła wiedzy o produktach, przedsiębiorstwach i kulturach, jak również rozrywki. Poprzez skrupulatną selekcję reklam z całego świata, w ramach specjalnie przygotowanego klipu zostały zaprezentowane najciekawsze produkcje. Przygotowany film, który składa się ze specjalnie skategoryzowanych bloków tematycznych ma na celu wywołać różne emocje i skłonić do refleksji, pełniąc równocześnie funkcję edukacyjną.

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Reklamy były podzielone na następujące kategorie: Humor w reklamie, Motoryzacja w reklamie, Rodzina w reklamie, Mężczyzna w reklamie, Kobieta w reklamie, Zwierzęta w reklamie, Sport w reklamie, Uczucia w reklamie, Reklama społecznie zaangażowana, muzyka i taniec.

W przerwie seansu reklamowego odbyło się losowanie nagród od partnerów wydarzenia, którymi byli: Druk Pingwinek, SKNI KOD, Samorząd Studencki Politechniki Rzeszowskiej, ProfiLingua, British School ogólnopolska szkoła językowa, Cybermachina, Hokus2.0, FlyPark, BobbyBurger, OPTeam SA, Hell Gym, Deloitte, Helios, Home&You, Pizzeria Farina, Filcharmonia Podkarpacka im. Artura Malawskiego w Rzeszowie.

Słuchaj podcastu NowyMarketing

Patronat honorowy nad wydarzeniem objęli JM Rektor Politechniki Rzeszowskiej im.Ignacego Łukasiewicza oraz Forum Uczelni Technicznych.

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się

Głównym organizatorem wydarzenia było – jak co roku – Studenckie Koło Naukowe Komunikacji Marketingowej „Brief”, które działa przy Zakładzie Marketingu na Wydziale Zarządzania PRz od 2001 roku. Jest jedną z najstarszych, największych oraz najprężniej działających organizacji studenckich na uczelni. Opiekunkami koła są dr Hanna Hall, oraz mgr Ewelina Nycz. Funkcję prezesa pełni Ernest Dąbrowski.

NowyMarketing był patronem medialnym wydarzenia.