YES zachęca kobiety do głosowania. Marka stworzyła specjalny pin

Pod hasłem „Głosuję. Decyduję” firma YES zachęca kobiety do wzięcia udziału w wyborach parlamentarnych. Symbolem głosowania jest pin stworzony specjalnie na tę okazję.
O autorze
1 min czytania 2023-09-27

Polki uzyskały prawa wyborcze aż 105 lat temu, dużo wcześniej niż mieszkanki innych krajów europejskich i USA. Niestety jednak dzisiaj znaczna część kobiet nie chce lub nie może z tych praw korzystać. Badania pokazują, że blisko 40% kobiet nie weźmie udziału w wyborach, a w najmłodszej grupie wiekowej (18-39 lat) ten procent jest jeszcze większy!

– Razem z innymi inicjatywami pro-frekwencyjnymi chcemy zwrócić uwagę na to, jak ważny jest udział w wyborach – mówi Justyna Lach, dyrektorka marketingu YES.

– 15 października będziemy decydować o naszej przyszłości, więc nawet jeśli ktoś nie interesuje się polityką, na pewno interesuje go jego własny los. Zwłaszcza kobiety nie powinny rezygnować ze swojego prawa, by później mężczyźni nie podejmowali decyzji za nich – dodaje.

Akcja firmy YES jest apolityczna, a jej celem jest wyłącznie zachęcenie do udziału w wyborach i głosowania zgodnie ze swoimi przekonaniami. Symbolem aktywnej postawy jest okolicznościowy pin – deklaracja udziału w wyborach. Pin można kupić w sklepie yes.pl, a cały dochód z jego sprzedaży jest przeznaczony na wsparcie Fundacji SPS.

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

– Wierzymy, że przypięcie takiego pina będzie nie tylko manifestacją własnej postawy, ale też przypomnieniem i zachętą dla innych kobiet, aby nie odpuszczały i 15 października poszły na wybory – dodaje Lach. 

Słuchaj podcastu NowyMarketing

PS YES wprowadza do sprzedaży limitowaną serię stymulatorów i bransoletek Oh YES!

1 kwietnia polska marka żartowała, że zaczęła produkować gadżety erotyczne… ale dziś ten żart zamienia się w rzeczywistość. YES chce ściągnąć etykietę „tabu” z tematów kobiecej przyjemności cielesnej i naprawdę wypuszcza limitowaną serię stymulatorów.

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się

PS2 YES rezygnuje z rozdawania obrączek dla związków jednopłciowych. Akcja spotkała się z falą krytyki

YES zrezygnowała z kampanii #YESforLove, w ramach której każda osoba, która w czerwcu kupiła pierścionek zaręczynowy, miała szansę otrzymać obrączki w prezencie od marki, gdy związki partnerskie w Polsce zostaną zalegalizowane. Akcja spotkała się z negatywnym odbiorem.