Polska marka biżuteryjna nie boi się odważnej komunikacji. W drugiej odsłonie kampanii „Jestem kobietą” marka pokazała Polskę z przyszłości – wolną od stereotypowego postrzegania roli kobiety. W spocie widzieliśmy ślub jednopłciowej pary czy zaprzysiężenie „najbardziej kobiecego” rządu.
Chwilę później marka zabrała głos na temat „dawania w szyję” przez Polki i zaprezentowała limitowaną kolekcję kontrowersyjnych przypinek, które traktuje jako „synonim buntu przeciwko arogancji władzy”.
Zobacz również
Teraz głośno o YES może się zrobić z innego powodu – marka kolejny raz postanowiła wesprzeć kobiety, ale tym razem w sposób dość nietypowy jak na branżę biżuteryjną. Okazuje się, że firma wprowadziła do sprzedaży limitowaną serię stymulatorów erotycznych. Do podjęcia tego kroku zachęciły YES reakcje klientek na prima aprilisowym żart, jakim była prezentacja złotego wibratora w social mediach.
Publikacja informująca o tym, że YES wchodzi na rynek gadżetów erotycznych miał być niewinnym żartem, ale jednocześniem przełamaniem stereotypów, które narosły wokół używania tego typu produktów. Reakcje internautek były tak entuzjastyczne, że YES postanowił naprawdę nawiązać współpracę z marką Womanizer (producentem wysokiej klasy stymulatorów z technologią Pleasure Air), aby wspólnie stworzyć stymulator dla kobiet. Gadżet można kupić jako prezent – jest pakowany w eleganckie pudełko, a w zestawie znajduje się dodatkowo limitowana bransoletka z linii OH YES!
#NMPoleca: Jak piękny design zwiększa konwersję w e-commerce? Tips & Tricks od IdoSell
– Reakcje na to, co było prima aprilisowym żartem, utwierdziły nas w przekonaniu, że jest jeszcze wiele do zrobienia w kwestii ściągnięcia etykiety „tabu” z tematów kobiecej przyjemności cielesnej. Naszą misją jest tworzenie lepszego świata dla kobiet, a elementem tego lepszego świata jest również sfera seksu, dlatego wprowadzamy do sprzedaży limitowaną serię stymulatorów i bransoletek Oh YES! – czytamy na stronie marki YES.
Słuchaj podcastu NowyMarketing
Stymulator łechtaczki Womanizer Premium 2 oraz unikatową pozłacaną bransoletkę YES można kupić na stronie producenta w cenie 699 zł.
PS Kreatywność sprzedaje: YES – „Jestem Kobietą”
W ramach cyklu Kreatywność sprzedaje przybliżamy kampanie nagrodzone w konkursach SAR: KTR, Innovation oraz Effie 2022. Tym razem rozmawiamy z Justyną Lach, dyrektorką marketingu w YES, na temat kampanii „Jestem Kobietą”.
PS 2 YES rezygnuje z rozdawania obrączek dla związków jednopłciowych. Akcja spotkała się z falą krytyki
YES zrezygnowała z kampanii #YESforLove, w ramach której każda osoba, która w czerwcu kupiła pierścionek zaręczynowy, miała szansę otrzymać obrączki w prezencie od marki, gdy związki partnerskie w Polsce zostaną zalegalizowane. Akcja spotkała się z negatywnym odbiorem.