Zakwalifikowane do konkursu zespoły pracują nad briefem przygotowanym przez firmy i instytucje partnerskie. Ich prace oceniają jurorzy Polskiego Konkursu Reklamy KTR i konkursu Media Trendy w odpowiednich kategoriach. Nagrodą dla zwycięskich teamów w poszczególnych kategoriach jest udział w konkursie dla młodych na Festiwalu Cannes Lions 2013.
Uczestnicy konkursu otrzymują brief i mają 24 godziny na przygotowanie:
Zobacz również
- PRINT – layout’u reklamy prasowej
- CYBER – kreacji banerowej
- FILM – nakręcenie, a następnie zmontowanie filmu za pomocą telefonu komórkowego (w 48 godz.)
- MEDIA – innowacyjnej strategii mediowej
- DESIGN – identyfikacji graficznej, logotypu produktu lub projektu jego opakowania
- PR – strategii działań PR
- CLIENTS – briefu kreatywnego
- Iwona Kluszczyńska i Wojciech Dagiel (dyrektorzy kreatywni McCann Erickson) – Print / Film
- Edgar Bąk – Design
- Bartek Wyszyński (Dyrektor Kreatywny Artegence) – Cyber
- Przemysław Wojak (Partner Zarządzający Q&AConsulting) – PR
- Komitet Organizacyjny Media Trendy – Young Media Lions
W tym roku, aby dać większe szanse uczestnikom, zwiększyliśmy do 20 liczbę teamów kwalifikujących się do eliminacji. To aż dwa razy więcej niż w latach ubiegłych.
Young Creatives to specjalny program skierowany do młodych pracowników branży komunikacji marketingowej oraz studentów. Jest platformą wymiany doświadczeń, edukacji oraz prezentacji młodych talentów z branży reklamowej i okołoreklamowej w Polsce i na świecie. Z roku na rok we wszystkich wydarzeniach Young Creatives bierze udział coraz więcej osób. W tym roku było to prawie tysiąc osób.
Eliminacje odbywają się 11.02-24.02 w Polsko-Japońskiej Wyższej Szkole Technik Komputerowych w Warszawie.
#PrzeglądTygodnia [05.11-12.11.24]: kampanie z okazji Movember, suszonki miesiąca, mindfulness w reklamach
Dodatkowe informacje na stronie www.young.ktr.org.pl oraz Young Media Lions: www.mediatrendy.pl.
Słuchaj podcastu NowyMarketing