TikTok Ad Awards 2025

TikTok Ad Awards 2025

TikTok Ad Awards 2025

Ostatni dzwonek na zgłoszenia do konkursu TikTok Ad Awards CE 2025! Termin upływa 24 września br.

Zgłoś kampanię

Your body hair, your choice: Veet w nowej kampanii udowadnia, że włosy na ciele są „okej”

Marka Veet ruszyła z nową kampanią pod hasłem „Your body hair, your choice”, w której przełamuje tabu dotyczące owłosienia na ciele. Jednocześnie brand podkreśla, że każda kobieta sama decyduje o tym, czy chce dbać o swoje włosy na ciele, czy nie.
O autorze
1 min czytania 2021-05-12

Veet to kanadyjska marka chemicznych środków do depilacji, która postanowiła zmienić swoją komunikację i przekonuje, że włosy na ciele są „okej”. Taka postawa została zaprezentowana w nowej kampanii brandu, stworzonej w duchu idei ciałopozytywności.

W spocie stworzonym w ramach inicjatywy marka przypomina kobietom, że to wyłącznie ich wybór, czy chcą dbać o swoje owłosienie na ciele, czy nie – Veet celebruje to hasłem przewodnim „Your body hair, your choice”. Jednocześnie brand podkreśla, że niezależnie od wyboru, oferuje swoim klientkom szeroką gamę produktów stworzonych specjalnie z myślą o nich. 

Za realizację odpowiada agencja BETC.

PS

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Producent maszynek do golenia Billie ruszył z kampanią, za pomocą której chce walczyć z fałszywym obrazem kobiecego ciała w reklamie. W nowym spocie pod hasłem „Project Body Hair” modelki istotnie mają owłosienie.

PS2

Słuchaj podcastu NowyMarketing

Marka Bodyform, w Polsce znana jako Libresse, ruszyła z nową kampanią pod hasłem #Wombstories, w której pokazuje liczne sposoby doświadczania ciała przez kobiety, a także jak dużą rolę w tym wszystkim odgrywa macica.

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się