Your body hair, your choice: Veet w nowej kampanii udowadnia, że włosy na ciele są „okej”

Marka Veet ruszyła z nową kampanią pod hasłem „Your body hair, your choice”, w której przełamuje tabu dotyczące owłosienia na ciele. Jednocześnie brand podkreśla, że każda kobieta sama decyduje o tym, czy chce dbać o swoje włosy na ciele, czy nie.
O autorze
1 min czytania 2021-05-12

Veet to kanadyjska marka chemicznych środków do depilacji, która postanowiła zmienić swoją komunikację i przekonuje, że włosy na ciele są „okej”. Taka postawa została zaprezentowana w nowej kampanii brandu, stworzonej w duchu idei ciałopozytywności.

W spocie stworzonym w ramach inicjatywy marka przypomina kobietom, że to wyłącznie ich wybór, czy chcą dbać o swoje owłosienie na ciele, czy nie – Veet celebruje to hasłem przewodnim „Your body hair, your choice”. Jednocześnie brand podkreśla, że niezależnie od wyboru, oferuje swoim klientkom szeroką gamę produktów stworzonych specjalnie z myślą o nich. 

Za realizację odpowiada agencja BETC.

PS

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Producent maszynek do golenia Billie ruszył z kampanią, za pomocą której chce walczyć z fałszywym obrazem kobiecego ciała w reklamie. W nowym spocie pod hasłem „Project Body Hair” modelki istotnie mają owłosienie.

PS2

Słuchaj podcastu NowyMarketing

Marka Bodyform, w Polsce znana jako Libresse, ruszyła z nową kampanią pod hasłem #Wombstories, w której pokazuje liczne sposoby doświadczania ciała przez kobiety, a także jak dużą rolę w tym wszystkim odgrywa macica.

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się