#Wombstories: Nowa kampania Bodyform w duchu #womenpower

#Wombstories: Nowa kampania Bodyform w duchu #womenpower
Marka Bodyform, w Polsce znana jako Libresse, ruszyła z nową kampanią pod hasłem #Wombstories, w której pokazuje liczne sposoby doświadczania ciała przez kobiety, a także jak dużą rolę w tym wszystkim odgrywa macica.
O autorze
1 min czytania 2020-07-03

Bodyform to marka produktów higienicznych, która nie boi się przełamywać tabu. W 2017 roku zmieniła podejście kobiet do menstruacji wraz z ruchem #bloodnormal, natomiast rok później za pomocą kampanii Viva La Vulva walczyła z mitami, niepewnością i stereotypami, którym poddawane są kobiety, jeśli chodzi o ich genitalia.

Teraz marka ruszyła z nową kampanią stworzoną w duchu #womenpower. W spocie pod hasłem #Wombstories, w którymi animacje przeplatają się z ujęciami z prawdziwego życia, brand Bodyform ukazał blaski i cienie posiadania macicy – od miesiączki, przez ciąże, czy też poród, aż po menopauzę oraz poronienie. 

Za realizację odpowiada agencja AMV BBDO, spot zaś wyreżyserowała Nisha Ganatra.

PS

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

W marcu br. marka Tena zaprezentowała swoją nową kampanię reklamową pod hasłem „Ageless”, za pomocą której chce zmienić stereotypowe postrzeganie ciał starszych kobiet, a także ich podejścia do seksualności.

PS2

Słuchaj podcastu NowyMarketing

Z okazji tegorocznego Dnia Kobiet postanowiliśmy zapytać kilka przedstawicielek płci żeńskiej z branży kreatywnej o to, jak ich zdaniem zmieniał się wizerunek kobiet w reklamie. Czy zmienił się na lepsze czy na gorsze? Co miało wpływ na to?

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się