Bodyform to marka produktów higienicznych, która nie boi się przełamywać tabu. W 2017 roku zmieniła podejście kobiet do menstruacji wraz z ruchem #bloodnormal, natomiast rok później za pomocą kampanii Viva La Vulva walczyła z mitami, niepewnością i stereotypami, którym poddawane są kobiety, jeśli chodzi o ich genitalia.
Teraz marka ruszyła z nową kampanią stworzoną w duchu #womenpower. W spocie pod hasłem #Wombstories, w którymi animacje przeplatają się z ujęciami z prawdziwego życia, brand Bodyform ukazał blaski i cienie posiadania macicy – od miesiączki, przez ciąże, czy też poród, aż po menopauzę oraz poronienie.
Zobacz również
Za realizację odpowiada agencja AMV BBDO, spot zaś wyreżyserowała Nisha Ganatra.
PS
W marcu br. marka Tena zaprezentowała swoją nową kampanię reklamową pod hasłem „Ageless”, za pomocą której chce zmienić stereotypowe postrzeganie ciał starszych kobiet, a także ich podejścia do seksualności.
#PrzeglądTygodnia [05.11-12.11.24]: kampanie z okazji Movember, suszonki miesiąca, mindfulness w reklamach
PS2
Słuchaj podcastu NowyMarketing
Z okazji tegorocznego Dnia Kobiet postanowiliśmy zapytać kilka przedstawicielek płci żeńskiej z branży kreatywnej o to, jak ich zdaniem zmieniał się wizerunek kobiet w reklamie. Czy zmienił się na lepsze czy na gorsze? Co miało wpływ na to?