Veet to kanadyjska marka chemicznych środków do depilacji, która postanowiła zmienić swoją komunikację i przekonuje, że włosy na ciele są „okej”. Taka postawa została zaprezentowana w nowej kampanii brandu, stworzonej w duchu idei ciałopozytywności.
W spocie stworzonym w ramach inicjatywy marka przypomina kobietom, że to wyłącznie ich wybór, czy chcą dbać o swoje owłosienie na ciele, czy nie – Veet celebruje to hasłem przewodnim „Your body hair, your choice”. Jednocześnie brand podkreśla, że niezależnie od wyboru, oferuje swoim klientkom szeroką gamę produktów stworzonych specjalnie z myślą o nich.
Zobacz również
-
„The Sound of Nutella”: Nutella prezentuje jingiel stworzony z wykorzystaniem orzechów laskowych
-
Komik i aktor Zach Woods zorganizował wiralową akcję, w której rozpieszcza psy ze schroniska
-
Fundacja Rak’n’Roll oraz Zwrotnik Raka chcą, by „Światowy Dzień Walki z Rakiem” zmienić na „Światowy Dzień Raka”
Za realizację odpowiada agencja BETC.
PS
Producent maszynek do golenia Billie ruszył z kampanią, za pomocą której chce walczyć z fałszywym obrazem kobiecego ciała w reklamie. W nowym spocie pod hasłem „Project Body Hair” modelki istotnie mają owłosienie.
Fundacja Rak’n’Roll oraz Zwrotnik Raka chcą, by „Światowy Dzień Walki z Rakiem” zmienić na „Światowy Dzień Raka”
PS2
Słuchaj podcastu NowyMarketing
Marka Bodyform, w Polsce znana jako Libresse, ruszyła z nową kampanią pod hasłem #Wombstories, w której pokazuje liczne sposoby doświadczania ciała przez kobiety, a także jak dużą rolę w tym wszystkim odgrywa macica.