Playbook NM!

Playbook NM!

Playbook NM!

Prowadzisz akcje z influencerami? Dołącz do gry i podziel się wskazówkami oraz przykładami ciekawych działań.

SPRAWDZAM SZCZEGÓŁY

„You’re Almost There”: Uber bazuje na emocjach pasażerów w kampanii na lotnisku London Gatwick

„You’re Almost There”: Uber bazuje na emocjach pasażerów w kampanii na lotnisku London Gatwick
W kampanii „You're Almost There” na lotnisku Gatwick w Londynie marka Uber przekonuje, że dzięki niej podróżowanie staje się jeszcze łatwiejsze. Reklamy graficzne prezentują lokalizacje, do których można dotrzeć z londyńskiego lotniska, aby następnie skorzystać z usług Ubera i dzięki temu uczestniczyć w wyjątkowych wydarzeniach.
O autorze
1 min czytania 2025-01-21

„Już prawie tam jesteś” (ang. „You’re Almost There” ) to hasło kampanii marki Uber, która rozpoczęła współpracę partnerską z londyńskim lotniskiem Gatwick. Dzięki wykorzystaniu symbolicznych fotografii nawiązujących do ważnych momentów i osób z życia każdego z nas fotograf Nick Meek stworzył serię materiałów graficznych, które w prosty, a zarazem pełen emocji sposób pokazują, że dzięki Uberowi można bez trudu dotrzeć komfortowo w wiele miejsc.

Reklamy Ubera, które do końca 2027 roku będzie można oglądać w porcie lotniczym Gatwick, prezentują m.in. psi nos, pierścionek zaręczynowy i tatuaż. W każdym przypadku Meek odnalazł w fotografowanych kompozycjach linię, na jednym jej końcu umieszczając nazwę lotniska, na które dolecimy z Gatwick, a na drugim – ważne wydarzenie, które czeka na podróżujących lub towarzyszące mu emocje. Wymarzone zwiedzanie Wiecznego Miasta, rozpoczęcie nowej drogi życia u boku ukochanej osoby w Paryżu, a długo wyczekiwane rodzinne wakacje na Teneryfie? Możliwości jest wiele, a każda z nich wyjątkowa – swoimi zdjęciami przekonuje Meek.

Na lotniskach podróżni chcą dotrzeć do celu tak bezproblemowo, jak to możliwe. Nasza kampania pokazuje im, jak blisko są, przypominając wszystkim, że z Uberem jesteś już prawie na miejscu – skomentowała Maya Gallego Spiers, szefowa marketingu w Uber UK.

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Poza tradycyjną reklamą outdoorową w formie plakatów i banerów, kampania „You’re Almost There” obejmuje również dodatkowe oznaczenia miejsc spotkań z kierowcami Ubera na lotnisku Gatwick, a także wskazówki ułatwiające dotarcie do punktów odbioru bagażu.

Za realizację działań odpowiada agencja Mother.

Słuchaj podcastu NowyMarketing

Zdjęcia: LinkedIn

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się

PS Uber jak concierge. Kierowcy dostarczą zamówienia online, bezpośrednio ze sklepów stacjonarnych