„Już prawie tam jesteś” (ang. „You’re Almost There” ) to hasło kampanii marki Uber, która rozpoczęła współpracę partnerską z londyńskim lotniskiem Gatwick. Dzięki wykorzystaniu symbolicznych fotografii nawiązujących do ważnych momentów i osób z życia każdego z nas fotograf Nick Meek stworzył serię materiałów graficznych, które w prosty, a zarazem pełen emocji sposób pokazują, że dzięki Uberowi można bez trudu dotrzeć komfortowo w wiele miejsc.
Zobacz również
Reklamy Ubera, które do końca 2027 roku będzie można oglądać w porcie lotniczym Gatwick, prezentują m.in. psi nos, pierścionek zaręczynowy i tatuaż. W każdym przypadku Meek odnalazł w fotografowanych kompozycjach linię, na jednym jej końcu umieszczając nazwę lotniska, na które dolecimy z Gatwick, a na drugim – ważne wydarzenie, które czeka na podróżujących lub towarzyszące mu emocje. Wymarzone zwiedzanie Wiecznego Miasta, rozpoczęcie nowej drogi życia u boku ukochanej osoby w Paryżu, a długo wyczekiwane rodzinne wakacje na Teneryfie? Możliwości jest wiele, a każda z nich wyjątkowa – swoimi zdjęciami przekonuje Meek.
– Na lotniskach podróżni chcą dotrzeć do celu tak bezproblemowo, jak to możliwe. Nasza kampania pokazuje im, jak blisko są, przypominając wszystkim, że z Uberem jesteś już prawie na miejscu – skomentowała Maya Gallego Spiers, szefowa marketingu w Uber UK.
Poza tradycyjną reklamą outdoorową w formie plakatów i banerów, kampania „You’re Almost There” obejmuje również dodatkowe oznaczenia miejsc spotkań z kierowcami Ubera na lotnisku Gatwick, a także wskazówki ułatwiające dotarcie do punktów odbioru bagażu.
Top NM: najchętniej czytane teksty w 2024 r.
Za realizację działań odpowiada agencja Mother.
Słuchaj podcastu NowyMarketing
Zdjęcia: LinkedIn