fot. Marek Szczepański
– Przed nami rok wyzwań. Czeka nas sporo pracy i zmian, które mają pomóc firmie w rozwoju. – mówi Daniel Świątkowski, CEO spółki Hexe Capital, do której należy KODA Bots. – Zaczęliśmy od sprowadzenia Marty, która pracowała po stronie klienta, doskonale zna jego potrzeby i wie jak skutecznie rozwijać biznesy internetowe.
Zobacz również
Marta Ogórkiewicz posiada 10-letnie doświadczenie w budowaniu strategii marketingowych i rozwoju produktów oraz usług digitalowych w polskich i międzynarodowych firmach. W minionym roku pracowała w 4fun Media, gdzie jako head of e-commerce odpowiadała m.in. za “Republikę 4fun” – pilotażowy program lojalnościowy on-line, a także inne projekty digitalowe Grupy. Wcześniej, dla Ringier Axel Springer Polska – Onet, wprowadzała na rynek platformę Newsweek Plus, oferującą płatne treści, aplikację Newsweek wPunkt oraz zajmowała się strategicznym rozwojem internetowych formatów tego tytułu. Przez kilka lat zarządzała marką Allegro w Polsce oraz krajach Europy Środowej i Wschodniej. Odpowiadała za międzynarodową strategię marki, badania marketingowe, zintegrowane kampanie reklamowe oraz wizerunek aplikacji mobilnej brandu.
W KODA Bots odpowiada za strategiczny rozwój firmy, jej produktów i usług, zarządzanie zespołem oraz nadzór nad projektami marketingowymi i sprzedażowymi.
Marta Ogórkiewicz to absolwentka Handlu i Marketingu na Uniwersytecie Ekonomicznym w Poznaniu, studiów podyplomowych Psychologia w Biznesie w Szkole Wyższej Psychologii Społecznej w Warszawie oraz Design Management w Wyższej Szkole Nauk Humanistycznych i Dziennikarstwa w Warszawie.
Movember/Wąsopad: jak marki zachęcają do profilaktyki męskich nowotworów [PRZEGLĄD]
Słuchaj podcastu NowyMarketing