Popularność piw bezalkoholowych oraz piwnych specjalności wciąż rośnie. W odpowiedzi na potrzeby konsumentów marka Żywiec wprowadziła do sprzedaży dwa nowe bezalkoholowe warianty – Żywiec Białe 0,0% i Żywiec Sesyjne IPA 0,0%, które dołączyły do bezalkoholowego lagera Żywiec 0,0%. Żywieckie portfolio bezalkoholowych stylów piwnych promuje najnowsza kampania „Ż jak nigdy dotąd”. W spotach zobaczyć można spektakularne sceny, których bohaterowie reinterpretują różne życiowe aktywności, co pozwala im cieszyć się życiem „jak nigdy dotąd”.
– W Ż chcemy dawać naszym konsumentom szeroki wybór, także w kategorii piw bezalkoholowych. To dlatego w tym roku mogą cieszyć się smakiem aż trzech żywieckich stylów piwnych bez zawartości alkoholu: Żywiec 0,0%, Żywiec Białe 0,0% i Żywiec Sesyjne IPA 0,0% – mówi Ewa Kierlik, marketing manager marki Żywiec.
Zobacz również
Spoty można oglądać od 10 czerwca br. w stacjach ogólnopolskich i tematycznych. Oprócz kampanii telewizyjnej zaplanowano również działania w serwisach VOD, mediach społecznościowych oraz na nośnikach OOH.
Za działania w ramach kampanii odpowiadają 2012 Agency (kreacja komunikacji, digital, social media), Opus Film (produkcja spotu), Televisor (postprodukcja – obraz), Ztudio&Burza (postprodukcja – dźwięk), Starcom (zakup i planowanie mediów) oraz agencja Hope (PR). Reżyserem spotu jest Tadeusz Śliwa.
Movember/Wąsopad: jak marki zachęcają do profilaktyki męskich nowotworów [PRZEGLĄD]