Ogromna liczba dostępnych na polskim rynku narzędzi powoduje, iż coraz częściej stają oni wobec problemu, które narzędzie wybrać.
W związku z rosnącym wyborem dostępnych na rynku polskim narzędzi, IRCenter wraz z wiodącymi dostawcami marketingowych narzędzi online (m.in. SoTrender, SentiOne, NapoleonCat, Tableu, Instytut Monitorowania Mediów czy Press-Service), postanowiliśmy przeprowadzić badanie, którego celem jest poznanie odpowiedzi na pytanie, z jakich narzędzie online, na co dzień korzystają marketerzy w Polsce.
Zobacz również
Jeśli korzystasz z narzędzi do monitoringu i analityki internetu i innych mediów, zarządzania reklamą, systemów do zarządzania ruchem na stronach internetowych i marketing automation i/lub łączenia i analizy danych i chciałbyś w pełni poznać ten rynek, wypełnij krótką ankietę o tym, jak one pomagają w Twojej codziennej pracy, a bezpłatnie otrzymasz pogłębiony raport z naszego badania.
Zgłoś się klikają w link.
Projekt wspierają: SoTrender, CatNapoleon, SentiOne, Monitori, Press-Service, Instytut Monitorowania Mediów, NewsPoint, Radian6, Tableau.
#PolecajkiNM cz. 32: czego szukaliśmy w Google’u, Kryzysometr 2024/25, rynek dóbr luksusowych w Polsce
Patronem medialnym projektu są NowyMarketing, Social Press, Brief i Marketing Przy Kawie.
Słuchaj podcastu NowyMarketing