Popularne hasło „Kocham Warszawę”, które jest znakiem rozpoznawczym kompleksu Warsaw Spire, ozdobiło teraz także plac Europejski. Niezwykła instalacja w postaci wielkoformatowego napisu świetlnego to kolejna realizacja Advertis w tym miejscu. Firma odpowiedzialna była również za system informacji wizualnej placu, oznaczenia zewnętrzne restauracji Wabu Sushi (projekt wnętrza wykonało biuro projektowe Robert Majkut Design) oraz wykonanie pasażu sztuki Art Walk według projektu Przemysława Mac Stopy (Massive Design).
Mierzące ponad dwa metry wielkoformatowe litery „Kocham Warszawę” zostały wykonane z perforowanej blachy lakierowanej na biało i czerwono. Wieczorami instalacja jest równomiernie podświetlona, na wzór neonu, dzięki czemu napis stanowi wyrazisty element Placu Europejskiego i może z powodzeniem służyć, jako punkt orientacyjny – mówi Łukasz Choiński z Advertis.
Zobacz również
Warsaw Spire to serce biznesowego centrum Warszawy, natomiast Plac Europejski, uznany przez polskich urbanistów za najlepiej nowo wykreowaną przestrzeń publiczną w Polsce w 2016 roku, stał się popularnym miejscem spotkań mieszkańców stolicy. Miejski charakter, zieleń, wystawy prac polskich artystów i niezwykła, wykonana z żywicy galeria Art Walk tworzą klimat tego miejsca. Dodatkowym atutem jest sąsiedztwo restauracji STIXX Bar & Grill oraz Wabu Sushi, do których wkrótce dołączy Genesis, intrygująca futurystyczną bryłą budynku.
Motyw znany najpierw z neonu, a później z dynamicznej iluminacji fasady wieżowca Warsaw Spire oraz z muralu Rafała Olbińskiego przybrał teraz postać niezwykłej instalacji, która stanie się charakterystycznym punktem spotkań mieszkańców i scenerią do pamiątkowych zdjęć.
Wielkoformatowe napisy, które stały się symbolami miast, znane są między innymi z Amsterdamu (słynny I amsterdam) czy Kuala Lumpur, gdzie zyskały status kultowych miejsc i obowiązkowych punktów na trasie wycieczek. Inicjatorzy liczą, że nowy napis „Kocham Warszawę” na Placu Europejskim również podbije serca odwiedzających i stanie się nową wizytówką stolicy, miejscem rozpoznawalnym nie tylko wśród mieszkańców, lecz także zakochanych w Warszawie turystów.
#NMPoleca: Jak piękny design zwiększa konwersję w e-commerce? Tips & Tricks od IdoSell
Słuchaj podcastu NowyMarketing