Był już majonez o smaku czekoladowych jajek, a także walentynkowe czekoladki z dodatkiem ketchupu. Takie nietypowe połączenia smaków wprowadził jakiś czas temu do sprzedaży Heinz, a teraz w jego ślady poszła marka musztard French’s.
Z okazji tegorocznego międzynarodowego dnia musztardy, który wypadał 1 sierpnia, amerykański brand stworzył limitowane rzemieślnicze piwo Mustard Beer, które zostało przygotowane we współpracy z browarem Oskar Blues Brewery z Kolorado.
Zobacz również
Nietypowe piwo zostało uwarzone z dodatkiem klasycznej francuskiej musztardy. Jak zapewniają przedstawiciele marki, napój ma dość cierpki smak, z wyczuwalnym aromatem limonki, cytryny, mandarynki i marakui oraz ostrym musztardowym posmakiem.
W ubiegłym roku marka French’s wprowadziła do sprzedaży lody o smaku musztardy.
PS
#NMPoleca: Jak piękny design zwiększa konwersję w e-commerce? Tips & Tricks od IdoSell
Heinz z okazji ubiegłorocznych Walentynek ogłosił na Twitterze konkurs, w którym 150 osób miało szansę wygrać mały słoiczek nietypowego kawioru. Nietypowego, bowiem nie składał się on z ikry ryb, a maleńkich perełek ketchupu.
Słuchaj podcastu NowyMarketing
PS2
Na początku 2020 roku Ben & Jerry’s przygotowało coś w sam raz dla tych, którzy uwielbiają spędzać wolny czas na oglądaniu swoich ulubionych seriali (zwłaszcza tych na Netfliksie) – lody o smaku „Netflix & Chilll’d”, które z pewnością umilą taki wieczór.