Z okazji międzynarodowego dnia musztardy marka French’s stworzyła musztardowe piwo

Z okazji międzynarodowego dnia musztardy marka French’s stworzyła musztardowe piwo
Z okazji międzynarodowego dnia musztardy, który w tym roku przypadał na 1 sierpnia, marka French’s postanowiła przygotować dla swoich klientów coś nietypowego – wprowadziła do sprzedaży jedyne w swoim rodzaju, musztardowe piwo.
O autorze
1 min czytania 2020-08-04

Był już majonez o smaku czekoladowych jajek, a także walentynkowe czekoladki z dodatkiem ketchupu. Takie nietypowe połączenia smaków wprowadził jakiś czas temu do sprzedaży Heinz, a teraz w jego ślady poszła marka musztard French’s.

Z okazji tegorocznego międzynarodowego dnia musztardy, który wypadał 1 sierpnia, amerykański brand stworzył limitowane rzemieślnicze piwo Mustard Beer, które zostało przygotowane we współpracy z browarem Oskar Blues Brewery z Kolorado. 

Nietypowe piwo zostało uwarzone z dodatkiem klasycznej francuskiej musztardy. Jak zapewniają przedstawiciele marki, napój ma dość cierpki smak, z wyczuwalnym aromatem limonki, cytryny, mandarynki i marakui oraz ostrym musztardowym posmakiem.

W ubiegłym roku marka French’s wprowadziła do sprzedaży lody o smaku musztardy. 

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

PS

Heinz z okazji ubiegłorocznych Walentynek ogłosił na Twitterze konkurs, w którym 150 osób miało szansę wygrać mały słoiczek nietypowego kawioru. Nietypowego, bowiem nie składał się on z ikry ryb, a maleńkich perełek ketchupu.

Słuchaj podcastu NowyMarketing

PS2

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się

Na początku 2020 roku Ben & Jerry’s przygotowało coś w sam raz dla tych, którzy uwielbiają spędzać wolny czas na oglądaniu swoich ulubionych seriali (zwłaszcza tych na Netfliksie) – lody o smaku „Netflix & Chilll’d”, które z pewnością umilą taki wieczór.