O tym, że Walentynki są dla wszystkich, nikogo nie trzeba przekonywać. OTOMOTO jako marka, która jest zawsze blisko swoich użytkowników, wpisuje się w ten trend, z przymrużeniem oka przekonując, że miłość do samochodów może być bardzo głęboka. Spośród zbieranych od początku lutego zdjęć ulubionych pojazdów udostępnianych przez ich właścicieli, wybrane zostały wyróżnione pisaną specjalnie dla nich poezją. Mottem akcji jest hasło: „Od maszyn dla maszyn, z uczuciem”. Motoryzacyjnych wyznań miłosnych, odczytywanych głosem sztucznej inteligencji można posłuchać na profilach OTOMOTO na Facebooku, Instagramie i TikToku.
– Każdy z nas ma samochód, z którym wiążą się wyjątkowe wspomnienia i emocje. Potraktowaliśmy Walentynki jako pretekst do tego, by tę miłość do samochodów ujawnić. W OTOMOTO skupiamy wszystkich, którzy mają i kochają samochody. Zabawiliśmy się patetyczną formą rymowanych wierszy, które włożyliśmy w „usta” sztucznej inteligencji. Mamy nadzieję, że wyznania szczególnie mocno poruszą silniki naszych ukochanych aut – mówi Łukasz Juskowiak, head of marketing w OTOMOTO.
Zobacz również
W kilkudziesięciosekundowych filmach nadawanych z wirtualnego walentynkowego studia OTOMOTO, poznajemy kolejne modele samochodów, do których miłość spadła na właścicieli znienacka („nie uwierzyłbym w te słowa/ że zakocham się w Oplu/ boli kogoś głowa”) i jest większa niż do innych, nawet kultowych modeli („cenię mojego Cadillaca mocniej niż jakąś tam/ Corvettę”). Łącznie powstały 4 wiersze, które będą publikowane przez cały dzień w kanałach marki, takich jak Facebook, Instagram czy TikTok.
– Wraz z wszechogarniającym zalewem informacji związanych z omnipotencją AI doszliśmy do wniosku, że warto sprawdzić, czy sztuczna inteligencja podoła unieść taki ciężar jak miłosne wyznania. Dlatego specjalnie dla OTOMOTO stworzyliśmy koncept „Od maszyn dla maszyn, z uczuciem”, gdzie nośnikiem miłosnego wyznania posiadacza auta staje się avatar AI – mówi Paweł Ostrowski, strategy director w MADOGZ.
Za koncept kreatywny i realizację projektu w całości odpowiada agencja MADOGZ.
Movember/Wąsopad: jak marki zachęcają do profilaktyki męskich nowotworów [PRZEGLĄD]
Słuchaj podcastu NowyMarketing
PS Żabka z okazji Walentynek wprowadziła do sprzedaży różowego hot doga
Z okazji walentynek Żabka przygotowała dla swoich klientów limitowaną wersję hot doga. Love Dog w różowej bułce z kiełbaską z dodatkiem żurawiny i sosem spicy mango dostępny jest od 13 lutego br. we wszystkich sklepach Żabka oraz w całodobowym sklepie autonomicznym Żabka Nano w Warszawie.
PS2 KFC organizuje Walentynkową Pocztę i prezentuje miłosne życzenia fanów
14 lutego o godzinie 14:14 na Instagramie KFC swoją premierę będzie miała utrzymana w klimacie retro Poczta Walentynkowa KFC. Fani marki mogli przesyłać swoje pełne miłości życzenia, które w Dniu Zakochanych odczytają prowadzący Pocztę KFC – Norbi oraz Bartek Kubicki z GenZie.