Upoluj bilet na IAB HowTo: Programmatic [KONKURS]

Upoluj bilet na IAB HowTo: Programmatic [KONKURS]

Upoluj bilet na IAB HowTo: Programmatic [KONKURS]

Efektywność napędzania danymi: 17 prezentacji, case studies, raporty – najnowsza wiedza na temat programatycznego zakupu reklamy. Sprawdź, jak zdobyć darmową wejściówkę.

SPRAWDZAM

Mniej znaczy więcej. Bracia Sadownicy w kampanii OOH „Z owoców, nie z koncentratu” stawiają na siłę słów

Mniej znaczy więcej. Bracia Sadownicy w kampanii OOH „Z owoców, nie z koncentratu” stawiają na siłę słów
W outdoorowej kampanii Bracia Sadownicy przekonują, że znają się na jabłkach jak nikt inny. Proste slogany i przyciągające wzrok billboardy to klucz do zwrócenia uwagi konsumentów.
O autorze
1 min czytania 2025-09-12

Bracia Sadownicy startują z kampanią „Z owoców, nie z koncentratu”, która potwierdza ich unikalny styl. Tym razem marka stawia na out-of-home w sercu miasta – kampania pojawi się w największych aglomeracjach, a jej przekaz będzie „po swojemu”, bez kompromisów i marketingowych schematów.

Bracia Sadownicy, marka znana z produkcji soków i przetworów jabłkowych, wchodzi w sezon 2025 z odważną kampanią zgodną ze sloganem „inaczej o jabłkach mówimy”, która przenosi komunikację marki prosto na ulice polskich miast. Minimalistyczne kreacje z produktem w roli głównej i zapadającym w pamięć hasłem pojawiły się na nośnikach outdoorowych.

Cała kampania oparta jest na silnym visualu, a cel jest jeden: chodzi o to, aby tam, gdzie konkurencja robi więcej marketingowego szumu niż prawdziwego soku, pokazać, że autentyczna marka nie musi kombinować – wystarczy, że powie prawdę.

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Bracia Sadownicy: „Ci od jabłek!”

– Chcieliśmy wzmocnić pozycjonowanie Braci Sadowników jako „Ci od jabłek!”. Gdy ułożyliśmy na stole wszystko, co definiuje markę, zobaczyliśmy wyraźny kontrast między Braćmi Sadownikami a tym, co komunikuje się w kategorii. Okazało się, że tam, gdzie jest najwięcej pięknych sloganów, obrazków i marketingowych historii, często brakuje opowieści o samym produkcie i… prawdziwego soku z jabłek – tłumaczy Mateusz Zapała, szef strategii i partner w agencji Kierunek Kreatywny, która stoi za kampanią.

Słuchaj podcastu NowyMarketing

– Nasza kreacja miała jasno podkreślić unikalny charakter marki na tle konkurencji. Minimalizm w projektowanym layoucie, mocny produkt i wyraziste copy sprawiają, że kampania wyróżnia się w kategorii i pokazuje odwagę w komunikacji. Zadbaliśmy o prostotę i spójność, aby nic nie odciągało uwagi od głównego przekazu – dodaje Maria Zimnoch, Art Directorka w agencji Kierunek Kreatywny.

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się

Działania są kontynuacją strategii, w której Bracia Sadownicy konsekwentnie „wyrzekają się złotych standardów kategorii”, zamiast tego promując autentyczność oraz sposób komunikacji oparty na unikalnej tożsamości – „po swojemu”, bez marketingowego szablonu. Zdjęcia do kampanii wykonało KUL KUL Studio.

Zdjęcia: Kierunek Kreatywny

PS Budowanie wizerunku marki: Bracia Sadownicy