TikTok Ad Awards 2025

TikTok Ad Awards 2025

TikTok Ad Awards 2025

Ostatni dzwonek na zgłoszenia do konkursu TikTok Ad Awards CE 2025! Termin upływa 24 września br.

Zgłoś kampanię

Za wygodne łóżko? Spot „I’ll Be There For You” wzrusza i zaskakuje

Za wygodne łóżko? Spot „I’ll Be There For You” wzrusza i zaskakuje
Przywiązanie psa do swojego właściciela nie ma granic… a może jednak ma? We wzruszającym spocie „I'll Be There For You” możemy zobaczyć prawdziwą miłość zwierzęcia do swojego pana. Zakończenie jednak mocno zaskakuje.
O autorze
1 min czytania 2018-07-31

Marki często sięgają po emocjonalnie naładowane spoty, które mają nas wzruszyć i utkwić w pamięci. Reklama pokazująca, jak bardzo pies przywiązuje się do miejsca i właściciela, mogłaby promować IKEA:

Spot został nakręcony przez twórców z Filmakademie Baden-Württemberg i nie jest oficjalną reklamą IKEA.

PS Coldwell Banker: Somebody to Love

Firma Coldwell Banker w spocie „Somebody to Love”, będącym częścią kampanii „Domy dla psów” przypomina, że nie możemy zmienić całego świata, ale możemy odmienić życie jednego stworzenia, które w podzięce obdarzy nas niewyobrażalną miłością.

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

PS2 Pedigree: Hearts Aligned

Większość z nas narażona jest na liczne problemy zdrowotne, jak zawał serca czy nadciśnienie, wywoływane przez ciągły stres i niepokój, który nam towarzyszy. Co może być najlepszym najlepszym środkiem zapobiegawczym oraz lekarstwem? Pedigree przekonuje, że jest nim przyjaźń z czworonogiem.

Słuchaj podcastu NowyMarketing

PS3 Pedigree: First Days Out

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się

Czy psy nadają się do wsparcia resocjalizacji były więźniów? Oczywiście, że tak. Udowadnia to w swojej reklamie Pedigree i pokazuje, jak byli więźniowie i psy ze schroniska dają sobie nawzajem drugą szansę.

PS4 IKEA: A Good Listener

IKEA nieraz wykorzystywała w swoich reklamach nieoczekiwane zakończenie, prezentujące produkt. W jednej z kreacji marka pokazała trudne relacje ojca z dorastającą córką.