Marki często sięgają po emocjonalnie naładowane spoty, które mają nas wzruszyć i utkwić w pamięci. Reklama pokazująca, jak bardzo pies przywiązuje się do miejsca i właściciela, mogłaby promować IKEA:
Spot został nakręcony przez twórców z Filmakademie Baden-Württemberg i nie jest oficjalną reklamą IKEA.
Zobacz również
PS Coldwell Banker: Somebody to Love
Firma Coldwell Banker w spocie „Somebody to Love”, będącym częścią kampanii „Domy dla psów” przypomina, że nie możemy zmienić całego świata, ale możemy odmienić życie jednego stworzenia, które w podzięce obdarzy nas niewyobrażalną miłością.
PS2 Pedigree: Hearts Aligned
Movember/Wąsopad: jak marki zachęcają do profilaktyki męskich nowotworów [PRZEGLĄD]
Większość z nas narażona jest na liczne problemy zdrowotne, jak zawał serca czy nadciśnienie, wywoływane przez ciągły stres i niepokój, który nam towarzyszy. Co może być najlepszym najlepszym środkiem zapobiegawczym oraz lekarstwem? Pedigree przekonuje, że jest nim przyjaźń z czworonogiem.
Słuchaj podcastu NowyMarketing
PS3 Pedigree: First Days Out
Czy psy nadają się do wsparcia resocjalizacji były więźniów? Oczywiście, że tak. Udowadnia to w swojej reklamie Pedigree i pokazuje, jak byli więźniowie i psy ze schroniska dają sobie nawzajem drugą szansę.
PS4 IKEA: A Good Listener
IKEA nieraz wykorzystywała w swoich reklamach nieoczekiwane zakończenie, prezentujące produkt. W jednej z kreacji marka pokazała trudne relacje ojca z dorastającą córką.