Już od środy 15 kwietnia br. we wszystkich sklepach sieci Żabka w całej Polsce dostępne będą maseczki jednorazowe sprzedawane w opakowaniach po 10 sztuk w cenie 16,17 zł za pakiet.
Jak zapewnia firma, maseczki przeznaczone są dla osób dorosłych i są zgodne z normą EN149. Stanowią wyrób niemedyczny przeznaczony do ochrony osobistej, jako wsparcie bezpieczeństwa. Przedstawiciele Żabki przyznali też, że aby umożliwić swoim klientom zakup produktu po jak najniższej cenie, podjęli decyzję o całkowitej rezygnacji z zysku z ich sprzedaży – cena za sztukę wynosi bowiem 1,62 zł i odpowiada kosztowi zakupu maseczek oraz ich dostawy do Polski.
Zobacz również
Ponadto, Żabka przekaże też nieodpłatnie 500 tys. maseczek medycznych do placówek służby zdrowia w porozumieniu z Ministerstwem Zdrowia.
Sprzedaż maseczek ochronnych rozpoczęła także Poczta Polska, w cenie 9,99 zł za sztukę. Pierwsza partia produktów dostępna jest na tę chwilę w placówkach firmy w województwie mazowieckim i łódzkim, zaś najpóźniej do 20 kwietnia br. maseczki będzie można kupić we wszystkich placówkach w całej Polsce.
Maseczki wykonane są ze specjalistycznej tkaniny Medico, która spełnia wymagania norm: PN-P-84525:1998 i PN-EN ISO 13688:2013–12. Są przeznaczone do wielokrotnego użytku.
Movember/Wąsopad: jak marki zachęcają do profilaktyki męskich nowotworów [PRZEGLĄD]
Jak zapowiedziała Poczta Polska, jeszcze w kwietniu br. w placówkach firmy mają zostać wprowadzone do sprzedaży żele do dezynfekcji rąk.
Słuchaj podcastu NowyMarketing
PS
Firmy z branży modowej aktywnie włączają się w walkę z koronawirusem – Grupa Calzedonia rozpoczęła w swoich fabrykach produkcję maseczek ochronnych, natomiast koncern LVMH, zrzeszający takie marki, jak Louis Vuitton czy Dior – żeli antybakteryjnych.
PS2
ELLE zachęca swoich czytelników do noszenia masek. „#NOŚMYMASKI, dbajmy o siebie nawzajem” to hasło przewodnie dla uruchomionej kampanii społecznej ELLE Care.