Żabka i Poczta Polska wprowadzają do sprzedaży maseczki ochronne

Żabka i Poczta Polska wprowadzają do sprzedaży maseczki ochronne
Od 16 kwietnia br. obowiązywać będzie nakaz zakrywania ust i nosa w przestrzeni publicznej. W związku z tym popularna sieć handlowa Żabka, a także Poczta Polska postanowiły wprowadzić do sprzedaży maseczki ochronne.
O autorze
1 min czytania 2020-04-15

Już od środy 15 kwietnia br. we wszystkich sklepach sieci Żabka w całej Polsce dostępne będą maseczki jednorazowe sprzedawane w opakowaniach po 10 sztuk w cenie 16,17 zł za pakiet. 

Jak zapewnia firma, maseczki przeznaczone są dla osób dorosłych i są zgodne z normą EN149. Stanowią wyrób niemedyczny przeznaczony do ochrony osobistej, jako wsparcie bezpieczeństwa. Przedstawiciele Żabki przyznali też, że aby umożliwić swoim klientom zakup produktu po jak najniższej cenie, podjęli decyzję o całkowitej rezygnacji z zysku z ich sprzedaży – cena za sztukę wynosi bowiem 1,62 zł i odpowiada kosztowi zakupu maseczek oraz ich dostawy do Polski.

Ponadto, Żabka przekaże też nieodpłatnie 500 tys. maseczek medycznych do placówek służby zdrowia w porozumieniu z Ministerstwem Zdrowia.

Sprzedaż maseczek ochronnych rozpoczęła także Poczta Polska, w cenie 9,99 zł za sztukę. Pierwsza partia produktów dostępna jest na tę chwilę w placówkach firmy w województwie mazowieckim i łódzkim, zaś najpóźniej do 20 kwietnia br. maseczki będzie można kupić we wszystkich placówkach w całej Polsce. 

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Maseczki wykonane są ze specjalistycznej tkaniny Medico, która spełnia wymagania norm: PN-P-84525:1998 i PN-EN ISO 13688:2013–12. Są przeznaczone do wielokrotnego użytku.

Jak zapowiedziała Poczta Polska, jeszcze w kwietniu br. w placówkach firmy mają zostać wprowadzone do sprzedaży żele do dezynfekcji rąk. 

Słuchaj podcastu NowyMarketing

PS

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się

Firmy z branży modowej aktywnie włączają się w walkę z koronawirusem – Grupa Calzedonia rozpoczęła w swoich fabrykach produkcję maseczek ochronnych, natomiast koncern LVMH, zrzeszający takie marki, jak Louis Vuitton czy Dior – żeli antybakteryjnych.

PS2

ELLE zachęca swoich czytelników do noszenia masek. „#NOŚMYMASKI, dbajmy o siebie nawzajem” to hasło przewodnie dla uruchomionej kampanii społecznej ELLE Care.