Marki coraz chętniej korzystają z podcastów jako z atrakcyjnego kanału komunikacji z konsumentami. Do takich brandów jak Reserved czy Multikino w ostatnim czasie dołączyła także polska sieć sklepów Żabka, startując z własną serią audycji w serwisach YouTube, Spotify i SoundCloud.
Zobacz również
Towary spod lady były atrakcyjne i niedostępne dla wszystkich. I takie też są tematy naszego podcastu, w którym odsłaniamy kulisy sieci Żabka i dzielimy się inspiracjami. To tu oddajemy głos naszym pracownikom, a także ekspertom i influencerom. Posłuchaj i dowiedz się, co naprawdę liczy się w naszej sieci, a także w trendach żywieniowych czy technologicznych – zachęca do słuchania sieć Żabka.
Jak pisze marka – sytuacja u naszych wschodnich sąsiadów wpłynęła na modyfikację planów dotyczących treści pierwszego odcinka podcastu, który został poświęcony skutecznej pomocy Ukrainie.
Z kolei w „nowym otwarciu” cyklu, które nastąpiło 7 kwietnia, Żabka opublikowała odcinek prowadzony przez Janinę Bąk – autorkę książki „Statystycznie rzecz biorąc”, w sieci znaną jako Janina Daily. Zaproszeni goście wzięli udział w quizie na temat najważniejszych danych statystycznych dotyczących sklepów Żabka
#PolecajkiNM cz. 32: czego szukaliśmy w Google’u, Kryzysometr 2024/25, rynek dóbr luksusowych w Polsce
Sieć będzie publikować kolejne odcinki podcastu w co drugi wtorek o godz. 19:00.
Słuchaj podcastu NowyMarketing
PS
O tym, jak powinien wyglądać dziś influencer marketing, w naszym cyklu Influencer z misją opowiedziała także Janina Bąk, autorka bloga JaninaDaily.com i influencerka, która na Instagramie zdobyła już ponad 95 tys. obserwujących.
PS 2
Jak audiomarketing może wpłynąć na rozwój marki? Jak pokazują badania – treści sponsorowane, lokowania produktów czy po prostu reklamy w podcastach, są skuteczne.