Po sukcesie, jaki odniósł abonament na kawę w sieci sklepów Żabka, firma postanowiła wiosną br. pójść o krok dalej i ruszyć z subskrypcją na napoje gazowane. Teraz już wiemy, że na tym nie koniec. W aplikacji „żappka” pojawiła się informacja o możliwości zapłacenia jednorazowej kwoty i odebrania w jej ramach 10 małych puszek z piwem.
fot. screen własny
Zobacz również
-
Piotr Szeleszczuk (Decathlon): Chcemy, żeby Work-Sport Balance było zapamiętane i zostało z nami na dłużej
-
#PrzeglądTygodnia [04.10-10.10.24]: jak marki wspierają ochronę zdrowia psychicznego w Polsce, alkotubki okiem prawników i marketerów, opinie nt. promocji „Fala tylko dla dorosłych”
-
Pink October: jak marki zachęcają do badań profilaktycznych w kierunku raka piersi [PRZEGLĄD]
Oferta została podzielona na piwa zagraniczne, polskie oraz piwa 0%. W ramach każdej z opcji do odbioru jest 10 produktów.
fot. screen własny
Pink October: jak marki zachęcają do badań profilaktycznych w kierunku raka piersi [PRZEGLĄD]
PS Żabka promuje hot dogi za 1 zł przy zakupie papierosów? Ministerstwo Zdrowia reaguje, a sieć wycofuje się z komunikacji oferty
Symboliczna złotówka za kawę, panini lub hot doga, jeśli kupi się paczkę papierosów? Wydawałoby się, że promowanie w mediach palenia jest już dawno za nami, a jednak sieć sklepów Żabka zdecydowała się na zorganizowanie kontrowersyjnej promocji konsumenckiej.
Słuchaj podcastu NowyMarketing
PS2 Żabka kolejny raz zaskakuje. Trwają testy automatu z alkoholem
W jednym z warszawskich sklepów Żabka Nano testowane jest nowe rozwiązanie. Klienci, podczas zakupu alkoholu, mogą skorzystać z innowacyjnej technologii. Żabka zapewnia, że jest to zgodne z prawem.