K2 Media poza zakupem mediów (w skład usług wchodzą: kampanie display, kampanie mailingowe, video oraz zakup programatyczny) prowadzi obsługę w zakresie kampanii efektywnościowych w wyszukiwarkach.
Nutricia Medyczna jest światowym liderem na rynku żywienia medycznego, którego celem jest zwiększenie lub zapewnienie choremu dodatkowej podaży składników odżywczych, których z powodu choroby nie jest w stanie przyjąć z tradycyjnym pokarmem.
Zobacz również
Kampania „Żywienie medyczne – Twoje posiłki w walce z chorobą” ma na celu zwrócenie uwagi na rolę żywienia specjalistycznego podczas choroby. Pierwsza odsłona, która podejmuje temat chorób onkologicznych rozpoczęła się od publikacji filmu dokumentalistki Anety Kopacz pt. „Ja”. Informacje na temat kampanii dostępne są na dedykowanej stronie www.posilkiwchorobie.pl.
W portfolio Nutricia Medyczna znajdują się linie produktowe dzieci i dorosłych. K2 Media zajmuje się obsługą kilkunastu z nich, między innymi: Nutridrink, Nutriciaoncology, Neocate, Nutrikid, Nutilis, Souvenaid, Cubitan.
K2 Media jest partnerem marki nieprzerwanie od 2011 roku oraz od 2008 roku współpracuje w zakresie usług digitalowych z Nutricia Baby Food.
Movember/Wąsopad: jak marki zachęcają do profilaktyki męskich nowotworów [PRZEGLĄD]
Słuchaj podcastu NowyMarketing