Zakupy robię w Lidlu. Ruszyła nowa kampania Lidl Polska

„Krysia, gdzie ty idziesz?” zastanawia się główna bohaterka w nowym spocie reklamowym sieci. Lidl Polska startuje z nową kampanią wizerunkową marki. Sieć przekonuje, że choć na co dzień każdy chodzi, gdzie chce, to na prawdziwe zakupy idzie się do Lidla.
O autorze
1 min czytania 2023-04-24

Lidl Polska rozpoczął nową kampanię wizerunkową. Główną bohaterką pierwszego spotu sieci jest Krystyna, która odwiedza wiele lokalizacji. I choć idzie w różne miejsca, przemierza miasta, góry i pustynie, to jednak prawdziwe zakupy robi w Lidlu. Nowy spot sieci jest pełen dynamizmu i humoru. To pierwszy z zaprezentowanych filmów – już wkrótce do Krystyny dołączy Piotrek, który również wyrusza w drogę po wysokiej jakości produkty w niskich, lidlowych cenach. 

W działania Lidl Polska na stałe wpisane są  cykliczne akcje promocyjne na produkty codziennego użytku. Konkurencyjną ofertę Lidl Polska potwierdzają prowadzone regularnie niezależne opracowania. W ostatnim raporcie „Koszyk Zakupowy” przygotowanym przez ASM Sales Force Agency opublikowanym za marzec br., Lidl został liderem wśród sklepów tego formatu oraz zajął drugie miejsce ogółem w zestawieniu wszystkich badanych sieci handlowych. 

Misją marki jest zapewnianie społeczeństwu produktów spożywczych i najpotrzebniejszych artykułów wysokiej jakości, w niskiej, lidlowej cenie, wyprodukowanych w sposób zrównoważony. Sklepy Lidl Polska są nowoczesne, funkcjonalne dla klientów – posiadają szerokie alejki, ergonomiczne wnętrza oraz duże parkingi. Ponadto w placówkach wykorzystywane są proekologiczne rozwiązania, takie jak panele fotowoltaiczne czy energooszczędne oświetlenie LED. Wszelkie działania podejmowane są w trosce o klienta i środowisko.

Nowa odsłona kampanii wizerunkowej Lidla została zaplanowana w telewizji, gazetkach, digitalu oraz mediach społecznościowych. W ramach kampanii we współpracy z agencją GPD powstały do tej pory dwa spoty telewizyjne. Spoty można obejrzeć na platformie YouTube.

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

PS Lidl Polska w trosce o osoby ze spektrum autyzmu oraz ich bliskich

Lidl Polska już od czterech lat zapewnia we wszystkich swoich sklepach na terenie Polski „Ciche godziny” – rozwiązanie zwiększające komfort osób ze spektrum autyzmu oraz ich rodzin i opiekunów. Nie inaczej będzie podczas tegorocznego Światowego Dnia Świadomości Autyzmu.

Słuchaj podcastu NowyMarketing

PS 2 Jak działania lojalnościowe wspierają rozwój marki w czasach kryzysu?

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się

Kluczem do efektywnego prowadzenia działalności jest utrzymanie dobrych relacji z klientami. Od kilku lat rynek sprzedaży dotykają różne kryzysy. W związku z tym, zachowania klientów mocno się zmieniły. Dla konsumentów liczy się nie tylko jakość i cena, ale również bonusy, które proponuje marka.