Lidl Polska rozpoczął nową kampanię wizerunkową. Główną bohaterką pierwszego spotu sieci jest Krystyna, która odwiedza wiele lokalizacji. I choć idzie w różne miejsca, przemierza miasta, góry i pustynie, to jednak prawdziwe zakupy robi w Lidlu. Nowy spot sieci jest pełen dynamizmu i humoru. To pierwszy z zaprezentowanych filmów – już wkrótce do Krystyny dołączy Piotrek, który również wyrusza w drogę po wysokiej jakości produkty w niskich, lidlowych cenach.
W działania Lidl Polska na stałe wpisane są cykliczne akcje promocyjne na produkty codziennego użytku. Konkurencyjną ofertę Lidl Polska potwierdzają prowadzone regularnie niezależne opracowania. W ostatnim raporcie „Koszyk Zakupowy” przygotowanym przez ASM Sales Force Agency opublikowanym za marzec br., Lidl został liderem wśród sklepów tego formatu oraz zajął drugie miejsce ogółem w zestawieniu wszystkich badanych sieci handlowych.
Zobacz również
Misją marki jest zapewnianie społeczeństwu produktów spożywczych i najpotrzebniejszych artykułów wysokiej jakości, w niskiej, lidlowej cenie, wyprodukowanych w sposób zrównoważony. Sklepy Lidl Polska są nowoczesne, funkcjonalne dla klientów – posiadają szerokie alejki, ergonomiczne wnętrza oraz duże parkingi. Ponadto w placówkach wykorzystywane są proekologiczne rozwiązania, takie jak panele fotowoltaiczne czy energooszczędne oświetlenie LED. Wszelkie działania podejmowane są w trosce o klienta i środowisko.
Nowa odsłona kampanii wizerunkowej Lidla została zaplanowana w telewizji, gazetkach, digitalu oraz mediach społecznościowych. W ramach kampanii we współpracy z agencją GPD powstały do tej pory dwa spoty telewizyjne. Spoty można obejrzeć na platformie YouTube.
PS Lidl Polska w trosce o osoby ze spektrum autyzmu oraz ich bliskich
Movember/Wąsopad: jak marki zachęcają do profilaktyki męskich nowotworów [PRZEGLĄD]
Lidl Polska już od czterech lat zapewnia we wszystkich swoich sklepach na terenie Polski „Ciche godziny” – rozwiązanie zwiększające komfort osób ze spektrum autyzmu oraz ich rodzin i opiekunów. Nie inaczej będzie podczas tegorocznego Światowego Dnia Świadomości Autyzmu.
Słuchaj podcastu NowyMarketing
PS 2 Jak działania lojalnościowe wspierają rozwój marki w czasach kryzysu?
Kluczem do efektywnego prowadzenia działalności jest utrzymanie dobrych relacji z klientami. Od kilku lat rynek sprzedaży dotykają różne kryzysy. W związku z tym, zachowania klientów mocno się zmieniły. Dla konsumentów liczy się nie tylko jakość i cena, ale również bonusy, które proponuje marka.