Dariusz Gałęzewski i Dominik Doliński, założyciele marki OSHEE, wspólnie z Michałem Sołowowem rozwijają nowy brand na rynku spożywczym, który zmienia podejście do zdrowego odżywiania, a jednocześnie zachwyca smakiem. eatyx to pełnowartościowe, zbilansowane posiłki mogące zastąpić dowolne danie w ciągu dnia, a także nowoczesne boostery wspomagające codzienne funkcjonowanie organizmu.
Hiperżywność rewolucjonizuje rynek spożywczy
eatyx to marka, której misją jest tworzenie rozwiązań z zakresu nowoczesnego odżywiania i suplementacji. Koncept, za którym stoją twórcy OSHEE – Dariusz Gałęzewski i Dominik Doliński – odpowiada na kluczowe wyzwania, z jakimi mierzy się społeczeństwo w XXI wieku. Rosnące tempo życia (zwłaszcza w dużych miastach), nadmierna emisja gazów cieplarnianych (także tych pochodzących z produkcji mięsa i nabiału), wzrost cen żywności spowodowany zmianami klimatu i będące ich skutkiem klęski żywiołowe, zanieczyszczenie środowiska i wyjałowienie gleby, przekładające się na spadek jakości żywności, to niektóre z nich.
Zobacz również
– W obliczu wielu czynników zewnętrznych racjonalne komponowanie codziennych posiłków, tak aby zaspokajały wszystkie potrzeby organizmu, jest dziś coraz trudniejsze. Produkty eatyx stworzyliśmy z myślą o wszystkich tych, którzy w realiach współczesnego życia chcą mieć więcej czasu dla siebie i dbać o sylwetkę, nie zapominając przy tym o zdrowym, smacznym odżywianiu oraz potrzebie ochrony planety – mówi Dominik Doliński, jeden z założycieli marki. Jak dodaje: – eatyx to nie tylko funkcjonalne i bardziej ekologiczne alternatywy klasycznych posiłków czy uzupełniające linię nowoczesne suplementy diety, ale przede wszystkim zupełnie nowa kategoria hiperżywności, która – co powiem z pełnym przekonaniem – zrewolucjonizuje w najbliższych latach rynek spożywczy nie tylko w Polsce, ale i na świecie.
O potencjale produktów eatyx oraz rozwoju kategorii hiperżywność (eng. Hyperfood) może świadczyć także fakt, że w nowy biznes twórców OSHEE, zainwestował jeden z najbogatszych Polaków i największych prywatnych inwestorów w kraju – Michał Sołowow.
Pełnowartościowe posiłki na wyciągnięcie ręki
Rdzeń marki tworzą dzisiaj funkcjonalne produkty ze starannie opracowanym, zbilansowanym składem, które w tym wszystkim są po prostu smaczne. Każdy z nich zawiera tyle samo składników odżywczych, co tradycyjny posiłek. Ponadto produkty eatyx są wzbogacone o dodatkowe spektrum witamin, minerałów, cennych probiotyków i adaptogenów. Tym samym zapewniają uczucie sytości od 3 aż do 5 godzin. Klienci wybierać mogą pomiędzy: batonami, posiłkami w formie płynnej (gotowymi do spożycia), a także posiłkami na zimno i na ciepło do samodzielnego sporządzenia w zaledwie kilka minut. Każdy z nich dostępny jest w kilku wariantach smakowych.
#PrzeglądTygodnia [05.11-12.11.24]: kampanie z okazji Movember, suszonki miesiąca, mindfulness w reklamach
– eatyx to nasza odpowiedź na wyzwania, z którymi na szeroką skalę mierzy się dziś ludzkość i planeta. Te pełnowartościowe produkty z powodzeniem mogą być codzienną, przyjazną dla środowiska alternatywą dla klasycznych posiłków. To jednocześnie narzędzie pozwalające działać skutecznie tam, gdzie przeludnienie, konflikty zbrojne, degradacja środowiska, klęski żywiołowe czy bezprecedensowe susze powodujące brak wody, grożą wizją braku bezpieczeństwa żywnościowego. Myślimy również o krajach zagrożonych brakiem dostępu do jakościowej żywności, w szczególności dla dzieci, dla których eatyx jako pełnowartościowa alternatywa klasycznego posiłku, może być często jedyną podstawą zdrowego rozwoju – mówi Dariusz Gałęzewski.
Słuchaj podcastu NowyMarketing
Uzupełnieniem linii eatyx są suplementy diety w formie boosterów i kapsułek, będące codziennym wsparciem organizmu. Firma, w kooperacji z jednym z koncernów medycznych, planuje wprowadzić również kategorię żywności medycznej.
Produkty są już dostępne na rynku. Można je kupić na stronie internetowej eatyx.eu. Sukcesywnie są wprowadzane także na półki najlepszych sieci handlowych. Będzie można je znaleźć w strefach z daniami gotowymi i produktami do jedzenia „on the go”.
PS Kwejk.pl i Wirtualne Media przepraszają Roberta Lewandowskiego. Powodem nieprawdziwa informacja o współpracy z Oshee
Czy można śmiać się z influencerów i robić z nimi memy? Teoretycznie prawo tego nie zabrania, ale jeśli pojawia się w nich nieprawdziwa informacja, to jest to okazja do zatrzymania lawiny żartów.
PS2 OSHEE prezentuje nowy napój z wodą kokosową opracowany wspólnie z Igą Świątek i jej sztabem
Polska marka OSHEE prezentuje najnowsze napoje OSHEE Vitamin Water z wodą kokosową. Produkty powstały przy współpracy merytorycznej z IGA TEAM i jest to kolejny etap współpracy marki OSHEE z Igą Świątek i jej sztabem – Tomaszem Wiktorowskim, Darią Abramowicz oraz Maciejem Ryszczukiem.