Polityka korzystania z GenAI dla agencji i marek [Q&A]

Polityka korzystania z GenAI dla agencji i marek [Q&A]

Polityka korzystania z GenAI dla agencji i marek [Q&A]

Jakie są najważniejsze aspekty polityki korzystania z narzędzi Gen AI przez agencje i marki? W jaki sposób agencje mogą zapewnić etyczne wykorzystanie Gen AI w swoich kampaniach?

SPRAWDZAM

Zanim podłączysz się do sieci, pomyśl, czy jesteś na to gotowy… Mocna kampania przeciwko przemocy domowej

Zanim podłączysz się do sieci, pomyśl, czy jesteś na to gotowy… Mocna kampania przeciwko przemocy domowej
Nie zawsze mamy pakiet Internetu w telefonie. Zdarza się, że potrzebujemy szybko skorzystać z publicznej sieci. Logujemy się. Zamiast ekranu powitalnego i przycisku do akceptacji regulaminu, widzimy przestraszoną kobietę i scenę, która kipi przemocą…
O autorze
1 min czytania 2017-05-19

Po zakończeniu reklamy, okno zamyka się, a użytkownicy mogą wybierać spośród rzeczywistych sieci Wi-Fi. Krótka i intensywna scena przemocy domowej daje do myślenia. Tylko 16 procent ludzi, u których podejrzewa się akty przemocy domowej, zgłasza się na policję.

Film jest częścią kampanii „sygnał o pomoc”, która rozpoczęła się w marcu i obejmuje sieci WIFI terenów podmiejskich w Londynie, a konkretnie Paddington, dworce w Liverpoolu i Waterloo, gdzie codziennie pojawia się największa liczba ludzi, którzy używają darmowych połączeń internetowych.

Za kreację kampanii odpowiada agencja JWT London.

PS

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 97 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Wybraliśmy trzy najlepsze kampanie, które zwracały uwagę na problem przemocy domowej.

Pierwszą z nich jest ta, w której słyszymy 100% autentyczne nagranie, w którym kobieta dzwoni pod numer 911 i zamawia pizzę z dostawą.

Słuchaj podcastu NowyMarketing

Na problem przemocy domowej w sposób oryginalny zwrócono uwagę w ramach Tygodnia Mody w Mozambiku. Zamiast pięknych, pomalowanych i uśmiechniętych kobiet na wybiegu widzimy coś zupełnie innego! 

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się

Rodzinne dramaty rozgrywają się zazwyczaj za zamkniętymi drzwiami. Ofiary przemocy domowej nie opowiadają nikomu o swoim losie. Bardzo łatwo przeoczyć, że dzieje się z nimi coś złego. Na ten problem zwraca uwagę Дела семейные. Zobaczcie kampanię w VR:

PS2

Ostatnio na polskim podwórku pojawiła się kampania, która ma na celu przeciwdziałać przemocy domowej wobec osobom LGBT. Więcej → tutaj.