Mierzenie efektywności w szeroko pojętej komunikacji zawsze wywoływało dyskusje. Korzystanie z wielorakich wskaźników, nierzadko wyliczanych w sposób indywidualnie przyjęty w danej agencji, dodatkowo wzbudza kontrowersje. W związku z zapowiedzią CIPRu o zaprzestaniu z korzystania z AVE, w ubiegłym miesiącu o opinie na temat tego wskaźnika i jego realnej wartośći poprosiliśmy ekspertów. Teraz zapraszamy Was do przeczytania wyjątkowego ebooka stworzonego przez Prowly, z którego dowiecie się, jakie najnowsze techniki, modele, metody, publikacje i narzędzia pomogą Wam w mierzeniu efektywności działań Public Relations. Zapoznacie się także z zasadami dobrego pomiaru działań PR, a także poznacie listę niezbędnych lektur, które pomogą Wam lepiej zgłębić zagadnienia związane z mierzeniem efektywności w komunikacji.
NowyMarketing wraz ze Związkiem Firm Public Relations został Partnerem Merytorycznym publikacji.
Zobacz również
-
Piotr Szeleszczuk (Decathlon): Chcemy, żeby Work-Sport Balance było zapamiętane i zostało z nami na dłużej
-
#PrzeglądTygodnia [04.10-10.10.24]: jak marki wspierają ochronę zdrowia psychicznego w Polsce, alkotubki okiem prawników i marketerów, opinie nt. promocji „Fala tylko dla dorosłych”
-
Pink October: jak marki zachęcają do badań profilaktycznych w kierunku raka piersi [PRZEGLĄD]
Ebook do pobrania za darmo dostępny jest na tej stronie.