Aplikacja Żappka została udostępniona dla wszystkich zainteresowanych klientów. Na tym etapie wdrożenia użytkownicy mają możliwość włączenia się do programu nagród i korzyści, ponieważ zakupy z aplikacją są premiowane punktami lojalnościowymi tzw. żappsami, które wymieniać można na nagrody. Punkty lojalnościowe tzw. żappsy użytkownicy otrzymają za dokonanie zakupów. Każda wydana złotówka w sieci będzie punktowana, a zebrane żappsy będzie można wymieniać na kupony z nagrodami. Klienci, korzystający z żappki będą mogli również liczyć na rabaty, nawet do 50 proc. na wybrane produkty. Żappka pozwoli ponadto na zlokalizowanie sklepów sieci w okolicy, a mapa poprowadzi klienta do najbliższego z nich. Dodatkowo otrzyma on informację o dostępnych usługach i godzinach otwarcia wybranej placówki.
– Zależało nam, aby nowe narzędzie dla klientów było atrakcyjne i otwierało możliwość wykorzystania najnowszych technologii. Wraz z następnymi aktualizacjami, aplikacja będzie wzbogacana o kolejne funkcje, które mają zwiększać atrakcyjność zakupów poprzez skrojone na miarę i ciekawe oferty. Zespół pracujący na aplikacją łączył wiedzę z obszarów: machine learning, data science i nowoczesnego designu. Teraz czas spojrzeć na Żappkę oczami klientów. Wierzymy, że spodoba im się nasza propozycja – mówi Tomasz Blicharski, wiceprezes Zarządu ds. Finansów i Rozwoju w firmie Żabka.
Zobacz również
Interfejs aplikacji stworzyła firma Ueno która specjalizuje się w intuicyjnych i przyjaznych rozwiązaniach dla masowych użytkowników. Żabka ma w planach dalszy rozwój aplikacji, wzbogacając ją o kolejne funkcje, które wykorzystując nowe technologie, wpłyną na zrewolucjonizowanie dotychczasowej formy zakupów.
Aplikacja jest dostępna na systemy iOS i Android.
Meta zapłaci Donaldowi Trumpowi 25 milionów dolarów odszkodowania
PS
Słuchaj podcastu NowyMarketing
Żabka udostępniła dla swoich franczyzobiorców specjalną aplikację mobilną, która ułatwia codzienne zarządzanie sklepem. Narzędzie pozwoli m.in. monitorować na bieżąco wyniki sprzedaży w placówkach, generować symulację przychodów czy rozliczenia finansowe.
PS2
Żabka w ramach współpracy z AiFi połączy nowoczesną technologię sensor fusion oraz sztuczną inteligencję, aby umożliwić klientom zupełnie nowe doświadczenie zakupowe. Celem współpracy jest stworzenie konceptu sklepu convenience umożliwiającego zakupy z pominięciem kas.