Powszechność urządzeń mobilnych stała się faktem. Już ponad 25% Polaków korzysta ze smartfonów, a odsetek ten stale rośnie. Stwarza to niedostępne wcześniej szanse promocji, jak również możliwości interakcji pomiędzy marką a konsumentem na niespotykaną dotąd skalę. Celem Mobile Trends Conference jest ukazanie aktualnej sytuacji na Polskim oraz globalnym rynku, a także przedstawienie najbardziej nowatorskich form wykorzystania urządzeń mobilnych.
Dwudniowa formuła poprzedniej edycji pozostaje bez zmian. Każdego dnia odbędzie się około 10 prelekcji, każda po 30 minut, co daje 10 godzin czystej wiedzy o najświeższych na ryku trendach. Prelegentami będą najwyższej klasy specjaliści z Polski i ze Świata, a wszystkie prelekcje tłumaczone będą na język angielski.
Zobacz również
Rozpoczynamy tradycyjnie od „Business Day” (16 stycznia), podczas którego specjaliści z branży mobile opowiedzą o najnowszych formach i zastosowaniach szeroko pojętego marketingu mobilnego, włączając m-commerce, m-learning, płatności mobilne czy mobile advertising. Grupa docelowa tego dnia to biznes, kadra kierownicza, managerowie firm, marketingowcy, agencje reklamowe, agencje interaktywne, portale internetowe oraz wszystkie osoby zainteresowane najnowszymi rozwiązaniami i możliwościami w świecie mobilnych technologii.
Dzień drugi – „Development day” (17 stycznia) zainteresuje przede wszystkim programistów i specjalistów z branży IT. Podczas prelekcji poruszone będę techniczne aspekty tworzenia stron mobilnych oraz aplikacji przeznaczonych na najpopularniejsze systemy (Android, iOS, Windows Phone).
Call for papers potrwa od 2 do 25 października. Osoby chętne do wygłoszenia prelekcji proszone są o nadsyłanie abstraktów swoich wystąpień do organizatorów konferencji.
#PrzeglądTygodnia [05.11-12.11.24]: kampanie z okazji Movember, suszonki miesiąca, mindfulness w reklamach
Po pierwszym dniu, tradycyjnie odbędzie się gala rozdania nagród Mobile Trends Awards. Będziemy wręczać statuetki za najlepsze realizacje z roku 2013 oraz dla firm propagujących mobilne rozwiązania. Zgłoszenia będzie można nadsyłać od 4 listopada do 2 grudnia. Zwycięzców wyłoni kapituła konkursowa oraz internauci.
Słuchaj podcastu NowyMarketing
Na zakończenie pierwszego dnia zaprosimy wszystkich na imprezę integracyjno – networkingową. Foyer Hotelu Park Inn, z widokiem na Zamek Królewski na Wawelu, jest do tego celu doskonałym miejscem.
Zapisy startują 21 października 2013, przez pierwszy tydzień bilet w cenie tylko 150zł za dzień!
Więcej informacji: 2014.MobileTrends.pl
NowyMarketing jest patronem medialnym wydarzenia.